اردوگاه آبی

چالش بازی‌های بیرون خانه
بازی های حساس خارج از خانه احتمالاً بزرگترین چالش موسیمانه در ابتدای کار او روی نیمکت استقلال است. استقلالی‌ها در اولین بازی تحت هدایت این مربی آفریقایی مقابل خیبر خرم‌آباد نمایش نامطلوبی از خود ارائه دادند تا جایی که صدای این مربی درآمده و اصلاً از عملکرد شاگردانش راضی نبود. موسیمانه حالا در دومین گام باید با تیم رده ششمی جدول یعنی تراکتور به رقابت بپردازد که به نظر می‌رسد باتوجه به 2 بازی حساس خارج از خانه تازه بعد از رقابت با تراکتوری‌ها کارش به صورت جدی شروع خواهد شد. آبی‌پوشان در ادامه باید با تیم الهلال در لیگ نخبگان آسیا در ریاض و مس رفسنجان در خانه بازی کنند و در حالی که طبق اعلام قبلی در بازی مقابل پاختاکور میزبان هستند، به نظر می‌رسد با توجه به شرایط فعلی این بازی ها هم به کشور ثالث انتقال پیدا کند تا این
بازی های حساس خارج از خانه، اساسی‌ترین چالش موسیمانه در ابتدای راه باشد.

ادامه انتقادات به ابقای غلامپور
موج انتقادات به ابقای بهزاد غلامپور روی نیمکت استقلال همچنان ادامه دارد. درحالی که به نظر می‌رسد با آمدن موسیمانه سرمربی جدید استقلالی‌ها، غلامپور از جمع آبی‌پوشان رفتنی شود، با تصمیم سرمربی جدید، او همچنان به عنوان مربی دروازه‌بانان استقلال به کار خود ادامه خواهد داد. این درحالی است که بعد از اعلام این خبر موجی از انتقادات و هجمه‌های هواداران نسبت به این تصمیم شکل گرفته که البته بعد ازچند روز همچنان ادامه دارد. در راستای همین موضوع علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال هم به ماندن غلامپور انتقاد کرده و گفته است که او دیگر چیزی برای ارائه به دروازه‌بانان آبی‌پوشان ندارد. غلامپور قبل از موسیمانه سابقه همکاری با آندره آ استراماچونی، فرهاد مجیدی، ریکاردو ساپینتو و جواد نکونام را هم در کارنامه دارد.

عالمی، درگیری بختیاری‌زاده
با هواداران را تکذیب کرد
تیم فوتبال استقلال شنبه شب به مصاف خیبر خرم‌آباد رفت که در نهایت با نتیجه 3-1 مقابل این تیم شکست خورد. بعد از این بازی چند هوادار استقلال در فرودگاه حاضر شده و با دیدن بازیکنان به انتقاد از نتایج اخیر تیم پرداختند که در این بین شایعاتی مبنی بر درگیری سهراب بختیاری‌زاده، مربی استقلال با هواداران شنیده شد.
در چنین شرایطی ایمان عالمی سرپرست آبی‌پوشان درگیری بختیاری‌زاده با هواداران را تکذیب کرد و در این باره گفت: «یک شخص به بختیاری‌زاده بی‌احترامی کرد و او هم پاسخش را داد. بعد از این مسأله هم بختیاری‌زاده محل را ترک کرد. اصلاً درگیری در کار نبود و نمی‌دانم این مسائل از کجا به وجود می‌آید.»

درخشش رضاییان به رغم انتقادات
رامین رضاییان مدافع استقلال همچنان به درخشش خود در ترکیب این تیم ادامه می‌دهد. در شرایطی که استقلالی‌ها در اولین مأموریت موسیمانه سرمربی جدید خود مقابل خیبر خرم‌آباد 3-1 باختند، رضاییان تک گل این تیم مقابل خیبری‌ها را به ثمر رساند تا به رغم انتقادات نسبت به بازی‌اش مقابل این تیم، مجدداً پایش به گلزنی باز شود. او که قبلاً 3 گل و 1 پاس گل برای آبی‌پوشان ثبت کرده بود، حالا با گلی که مقابل خیبر به ثمر رساند، 4 گله شد تا بعد از امیرحسین حسین‌زاده بازیکن تراکتور و مهرداد قنبری بازیکن خیبرخرم‌آباد در رده سوم گلزنان لیگ برتر قرار داشته باشد. البته که 3 گل از 4 گل رضاییان از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریفان شده است.

پرداخت مطالبات محمدی
حتی با خروج از لیست
باشگاه استقلال به رغم خروج اسم مهرداد محمدی وینگر مصدومش از لیست تیم، همچنان موظف به پرداخت مطالبات او است. در شرایطی که محمدی در بازی مقابل النصر عربستان از ناحیه درشت نی ساق پای چپ دچار مصدومیت شده و 3 ماهی از میادین دور خواهد بود، باشگاه استقلال تصمیم گرفته است تا موقتاً نام این بازیکن را از لیست خود خارج کند. البته که کنارگذاشتن مقطعی این بازیکن در پرداخت مطالباتش تغییری ایجاد نخواهد کرد و طبق قوانین، مسئولان آبی‌پوشان موظف هستند تا مطالبات او را به صورت کامل پرداخت کنند. قبل از این هم محمدی در ابتدای فصل به‌خاطر محرومیت مدتی از لیست استقلال کنار گذاشته شده بود.

کادر فنی در ایفمارک
سرمربی و کادر فنی استقلال برای گرفتن مجوز دائمی، امروز در ایفمارک حضور خواهند داشت. سرمربی جدید استقلالی‌ها که با مجوز موقت در بازی مقابل خیبرم خرم‌آباد روی نیمکت آبی‌پوشان قرار داشت، حالا باید به همراه دستیارانش برای مجوز دائمی راهی ایفمارک شود. در چنین شرایطی قرار است موسیمانه و کادر فنی خارجی‌اش امروز برای دریافت مجوز ایفمارک به این مرکز پزشکی بروند تا مشکلی برای همراهی تیم در دیدار پیش رو مقابل تراکتور نداشته باشند.

جستجو
آرشیو تاریخی