هشدار جدی موسیمانه به ستاره‌های استقلال

هیچ‌کس حاشیه امنیت ندارد

سینا حسینی
خبر‌نگار


مدل رفتار پیتسو موسیمانه در جریان بازی با خیبر خرم‌آباد در کنار زمین نشان می‌داد او به هیچ‌وجه از عملکرد بازیکنانش رضایت ندارد. فریادهای او از کنار زمین بر سر بازیکنانش، حرف‌های تند سرمربی با نیمکت‌نشینان و مصاحبه تند و تیز در کنفرانس خبری بعد از بازی بیانگر این بود که موسیمانه از عملکرد فنی تیمش راضی نیست به همین علت قصد دارد عرصه را بر بازیکنان استقلال حسابی تنگ کند تا شاید تیمش از این شرایط و اوضاع خارج شود.
روایت‌های مختلفی از برخورد او با بازیکنان استقلال در رسانه‌های گروهی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان‌دهنده این واقعیت است که آسمان روابط او و بازیکنان نه‌تنها آفتابی نیست بلکه بشدت تیره و تار است و اگر همین روال از سوی بازیکنان اعمال شود قطعاً کار به جاهای باریک کشیده خواهد شد. موسیمانه بعد از ثبت یک نتیجه دور از انتظار برابر خیبر خرم‌آباد در رختکن حسابی از خجالت بازیکنان درآمده؛ تا حدی که حالا گفته می‌شود ممکن است بعد از بازی با تراکتور اگر اوضاع به همین منوال سپری شود، سرمربی آفریقایی‌تبار استقلال روی نام بازیکنان کم‌کار قلم قرمز بکشد تا بازیکنان با جدیت بیشتری کار را دنبال کنند.
نکته قابل توجه دیگر اینکه او در گفت‌و‌گو با مدیران باشگاه نیز به آنها اعلام کرده باید اختیار تام داشته باشد که مدیران ارشد باشگاه استقلال نیز به سرمربی چراغ سبز نشان دادند تا او برای برخورد با بازیکنانی که در خدمت تیم نیستند، به صورت ویژه تصمیم‌گیری کند، به همین علت موسیمانه در کنفرانس بعد از بازی در جمع خبرنگاران حسابی از خجالت بازیکنان درآمد و آنها را با ادبیاتی تند مورد نقد قرار داد.
پس از این مصاحبه جنجالی، هواداران استقلال که از عملکرد بازیکنان بشدت عصبانی بودند، از سرمربی تیم حمایت کردند تا همه‌چیز مهیای یک تصمیم‌گیری بزرگ شود. به نظر می‌رسد اگر بازیکنان استقلال با همین روند و مدل دور از انتظار در ترکیب تیم‌ ظاهر شوند، قطعاً بعد از بازی با تراکتورسازی، سرمربی استقلال درباره آنها به صورت جدی تصمیم‌گیری خواهد کرد و ممکن است برخی بازیکنان با تصمیم انضباطی موسیمانه از لیست استقلال خارج شوند تا سایر بازیکنان متوجه شوند موسیمانه با هیچ‌کسی شوخی ندارد.

 

بــــرش

 احضار صبحگاهی بازیکنان
بازیکنان استقلال پس از شکست سنگین برابر خیبر خرم‌آباد، صبح دیروز در زمین شماره دو آزادی حاضر شدند تا نکات فنی سرمربی تیم در این خصوص را به شکل کامل بشنوند. در این جلسه ریکاوری موسیمانه با چهره‌ای کاملاً متفاوت در جمع بازیکنانش حاضر شد تا استقلالی‌ها هفته‌ای متفاوت را آغاز کنند. به نظر می‌رسد موسیمانه شدت تمرینات خود را در هفته پیش رو نسبت به دو جلسه تمرین قبل از بازی با خیبر خرم‌آباد افزایش دهد تا شاگردانش یک هفته سخت و پرفشار را پشت‌سر بگذارند.

جستجو
آرشیو تاریخی