صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و هشتاد و یک - ۰۷ آبان ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و هشتاد و یک - ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - صفحه ۶

کرمانی مقدم: فعلاً فقط سه امتیاز اولویت دارد

مهری بهتر از سرلک و سروش بود

ناصر قراگزلو
روزنامه‌نگار


مرتضی کرمانی مقدم معتقد است در حال حاضر پرسپولیس در اوج رقابت با بقیه مدعیان قرار دارد به همین دلیل پیروزی و کسب سه امتیاز بیشتر از بازی زیبا برای سرخپوشان اهمیت دارد.
در خصوص بازی مقابل شمس‌آذر و کیفیت فنی پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
پرسپولیس مقابل شمس‌آذر خیلی خوب نبود اما نکته مهم کسب سه امتیاز بود که به این مهم رسیدند و موفق شدند به صدر بروند که برای گاریدو و شاگردانش از هر نکته دیگری مهم‌تر است هر چند دیدیم که پرسپولیس مقابل السد و الاهلی عالی بازی کرد و از هر نظر مستحق برد بود اما به این مهم نرسید. به همین دلیل برد و پیروزی در حال حاضر از هر نکته دیگری مهم‌تر است و زمانی که رقابت برای صدر حساس شده ترجیحاً بیشتر از هر چیزی به سه امتیاز نیاز است که خوشبختانه تیم به این مهم هم رسید. زمانی تیم‌تان 10-15 امتیاز از یک تیم جلوتر است به همین دلیل می‌توان فاکتورهایی مانند بازی زیبا و سایر موارد را هم لحاظ کرد اما اولویت اول و آخر پرسپولیس برد و کسب سه امتیاز بود که به آن رسید.
در بازی پرسپولیس با وجود برد ضعف‌ها و مشکلات زیادی دیده شد، مثل اینکه تیم در فاز مالکیت خوب نبود.
خط حمله و هافبک پرسپولیس خیلی موفق نبودند اما مهم این بود که علیپور گل زد و امیری هم یکی از بهترین و فنی‌ترین گل‌های خودش را به ثمر رساند. در خط هافبک هم سرلک و سروش چندان خوب نبودند اما مهری بهتر ظاهر شد هر چند این بازیکن هم می‌تواند خیلی بهتر از این باشد.
چرا فلسفه بازی پرسپولیس و گاریدو مقابل شمس‌آذر تا حدودی تغییر کرده بود؟
یکی از دلایل از دست دادن مالکیت شاید به تغییر زیاد در ترکیب پرسپولیس مقابل تیم قزوینی بازمی‌گشت که موجب شده بود در دقایقی مالکیت را از دست بدهد اما حتماً برای بازی در اهواز گاریدو شرایط فنی و تمهیدات خاصی را در نظر خواهد گرفت.
بازی ندادن گاریدو به بعضی از مهره‌ها مانند سلمانی عجیب نیست؟
یاسین بازیکن خوبی است اما به هر حال سرمربی تیم اختیار تام دارد چون او با بازیکنان تیمش زندگی می‌کند و اوست که در خصوص صادقی و سلمانی و بقیه بازیکنان تصمیم آخر را می‌گیرد.
در رابطه با بازی صحرایی چه نظری دارید و به نظرتان می‌توان روی این بازیکن در لیگ نخبگان هم حساب کرد؟
بله، سهیل بازیکنی قد و قواره‌دار و شجاعی است و کلاً بازیکن خوبی است.
در خصوص بازی چهارشنبه مقابل استقلال خوزستان چه نظری دارید؟
استقلال خوزستان از بازیکنان خارجی خوب و سرمربی خارجی بهره می‌برد که به این تیم نظم خوبی داده به همین دلیل پرسپولیس باید خیلی حساب شده بازی کند و صدر را از دست ندهد تا تمام امتیازهای نیم فصل اول را کسب کند چون کار در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی