مصاحبه و خبر

فخریان: ما به تیر زدیم
پرسپولیس به تور
مجتبی فخریان بازیکن شمس‌آذر قزوین درباره باخت تیمش مقابل پرسپولیس می‌گوید: «بازی قشنگی بود. تیم ما چند موقعیت خوب داشت و می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. یکی دوتا از توپ‌های‌مان به تیر خورد. متأسفانه توپ‌ها به گل نرفت. تبریک می‌گویم به تیم پرسپولیس که بازی را بردند‌. مربی ما هم تازه آمده است و شناختی نداشت. باز هم خدا را شکر خوب بودیم و بد نبودیم.»
او از تأثیر جدایی سعید دقیقی اینطور می‌گوید: «درست می‌گویند دین‌شان را ادا کرده‌اند. آقا سعید مربی خوبی بودند و خدایی برای این تیم زحمت کشیدند. امیدوارم موفق باشند. حالا که آقای مهاجری آمده‌اند، امیدوارم بتوانیم ادامه راه را با ایشان باشیم.»
 

امامعلی: با پرسی وحشتناک استقلال را از کار انداختیم
فراز امامعلی مهاجم تیم فوتبال خیبر خر‌م‌آباد درباره پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل استقلال می‌گوید: «حقیقت این است که در این بازی به هیچ چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کردیم. البته نمایش خیبر نشان داد که مستحق برد بودیم و در واقع نتیجه همانی بود که باید رخ می‌داد. ما با شایستگی تمام توانستیم سه گل به استقلال بزنیم و برنده شویم. ما به خوبی با نقاط ضعف و قوت استقلال آشنا بودیم و با پرسی وحشتناک اجازه ندادیم این تیم برنامه‌هایش را در زمین پیاده کند. شاید در اوایل نیمه دوم، استقلال به دلیل اینکه عقب بود روی دروازه ما فشار آورد، ولی در مجموع ما تیم برتر میدان بودیم و توانستیم تاکتیک‌مان را به استقلال دیکته کنیم. برد 3 بر یک همان نتیجه‌ای بود که باید به دست می‌آمد.»
امامعلی در این بازی یک پاس گل داد: «من در شمس‌آذر با این مربی کار کرده بودم. او تأکید ویژه‌ای روی پرس و کانتر پرس دارد و اگر بازیکنی این کار را انجام ندهد، در تفکرات این مربی جا نخواهد داشت. دقیقی تمام بازیکنان را مجاب به دوندگی می‌کند و با حضورش در همین چند روز روی تیم ما تأثیر گذاشت. تیم ما بازیکنان خوبی دارد که با حضور دقیقی می‌توانند بهتر و بیشتر دیده شوند. وقتی تیمی به لیگ برتر می‌آید، در سال اول دنبال ثبات و ماندن در لیگ است. ما تیم خوبی داریم و فکر می‌کنم می‌توانیم در پایان لیگ یک رتبه خوب را به دست بیاوریم.»
 

شکایت نساجی از داور بازی
با استقلال خوزستان
در پی اشتباهات فاحش و ضعف جدی تیم داوری در دیدار نساجی مقابل استقلال خوزستان، علی خطیر مدیرعامل باشگاه نساجی با ارسال نامه‌ای رسمی به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، جزئیات و اتفاقات مرتبط به داوری این بازی را تشریح کرد و خواستار بررسی دقیق و شفاف‌سازی آن شد.
نادیده گرفتن خطای محرز پنالتی، بی‌توجهی به خطاهای خشونت‌آمیز بازیکنان استقلال خوزستان، عدم مدیریت صحیح بازی، رفتار ناشایست و توهین‌آمیز با کادرفنی نساجی از مهم‌ترین موارد اعتراضی این نامه بوده است.
 باشگاه نساجی همچنین از ریاست فدراسیون خواستار برخورد انضباطی با داوران متخلف و اعلام عمومی تصمیمات و احکام صادره شد.
تیم نساجی مازندران در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جمعه‌شب در بازی خانگی برابر میهمانش تیم استقلال خوزستان با تساوی بدون گل متوقف شد.

جستجو
آرشیو تاریخی