ناظم‌الشریعه:

برای پیشرفت فوتسال باید حرفه‌ای فکر کنیم

سید محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد شرایط این روزهای فوتسال اظهار داشت: «کشور ما از نظر استعداد در ورزش به خصوص در فوتسال بی‌نظیر است و مهم‌تر از همه مربیان خوب و کاربلدی در کشور داریم. ما باید لیگ را مدون برنامه‌ریزی کنیم و اگر این کار انجام شود لیگ با کیفیت‌تر می‌شود و کیفیت بازیکنان بالاتر می‌رود. اگر به دنبال پیشرفت در لیگ و تیم‌های ملی هستیم تا شخصیت لیگ بالاتر برود باید حرفه‌ای فکر کنیم.»
او ادامه داد: «باید به رده‌های پایه نگاه ویژه‌ای داشته باشیم. در فوتسال اسپانسر نیست و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که برای طرفین برد، برد باشد تا انگیزه باشگاه‌ها برای سرمایه‌گذاری و حضور در فوتسال بیشتر شود. مثلاً ورودی تیم‌های رده‌های پایه کمتر و یا به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که همه بتوانند در مسابقات شرکت کنند، قطعاً اگر این کار انجام شود انگیزه خوبی به وجود می‌آید و در آینده همین بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.»
ناظم‌الشریعه در پاسخ به سؤالی دربره اینکه بعد از حذف تیم‌ ملی از جام جهانی صحبت‌هایی مطرح شده که شما یکی از گزینه‌های انتخابی برای تیم‌ملی هستید، گفت: «صحبت‌هایی ‌از سوی بعضی از رسانه‌ها مطرح شده است اما وحید شمسایی در حال حاضر سرمربی تیم ملی است و مطرح کردن این موضوع صحیح نیست. تغییرات انتخاب سرمربی در حیطه اختیارات فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال است و آنها باید در خصوص سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرند.»

جستجو
آرشیو تاریخی