اردوگاه آبی

ناراحتی رونالدو
از انتخاب هم‌تیمی‌اش
زمانی که بازی استقلال و النصر عربستان به پایان رسید، کریستیانو رونالدو کنار زمین رفت و منتظر ماند تا جایزه بهترین بازیکن زمین به او اهدا شود اما مسئولان برگزاری نام او را به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب نکردند. در همین حین رونالدو وقتی متوجه شد که لاپورت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده، ناراحت شد و بدون هیچ واکنشی به تشویق هوادارانی که از روی سکوها نامش را صدا می‌زدند، زمین بازی را ترک کرد و به سمت رختکن تیمش رفت. عصبانیت رونالدو از اینکه جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت نکرده بود، برای بسیاری غیرمنتظره و عجیب بود و شاید به دلیل سوابقی که داشت انتظار نمی‌رفت چنین واکنشی نشان دهد.


افسوس رامین از بازی
در زمین بی‌طرف
رامین رضاییان در بازی با النصر زحمات زیادی در ترکیب استقلال کشید و تلاش کرد بازیکن مثمر ثمری باشد اما بازیکن استقلال از اینکه در یک زمین بی‌طرف مقابل رونالدو و هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت، گله کرده است. رضاییان حرف درستی زده است. شاید اگر این بازی در جو بسیار سنگین ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد و تماشاگران ورزشگاه را پر کرده بودند و جاذبه‌های حضور رونالدو کفه ترازو را به سود استقلال در این ورزشگاه سنگین می‌کرد، نتیجه‌ای بزرگ برای استقلال رقم می‌خورد و استقلال به واسطه میزبانی می‌توانست حریف را شکست دهد. به قول رامین رضاییان اگر این بازی در تهران برگزار می‌شد، ماجرا طور دیگری رقم می‌خورد و اوضاع به گونه دیگری پیش می‌رفت. واقعاً حیف که ایران به دلایل گوناگون از میزبانی محروم شده است.


نوازی: بدشانسی مانع برد
مقابل النصر شد
محمد نوازی مربی استقلالی‌ها معتقد است بدشانسی مانع برد آبی‌پوشان مقابل النصر شده است. او بعد از بازگشت کاروان استقلال به ایران دراین‌باره گفت: «بازیکنان ما تلاش زیادی کردند اما متأسفانه نتیجه لازم را نگرفتیم. پتانسیل این را داشتیم که این بازی را ببریم اما بدشانسی اجازه نداد.» او حالا امیدوار است که با آمدن موسیمانه استقلال به روزهای خوبش بازگردد: «در این مدت مشکلات زیادی داشتیم و از نظر مدیریتی و مالی فشار زیادی روی ما بود که باعث عدم نتیجه‌گیری‌مان شد. حالا امیدوارم با آمدن موسیمانه شرایط بهتر شود و هر کسی مسئولیت خودش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.»


 موسیمانه:
 با این بازی به شما ایمان آوردم
موسیمانه سرمربی جدید استقلالی‌ها در دیداری که با آبی‌پوشان داشت، نسبت به شرایط تیم ابراز امیدواری کرد. استقلالی‌ها در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا نمایشی امیدوارکننده مقابل شاگردان استفانو پیولی داشتند و تنها با اختلاف یک گل بازی را واگذار کردند. همین موضوع هم باعث شد تا موسیمانه که تماشاگر این بازی در دبی بود، بعد از مسابقه در جمع شاگردان جدیدش این‌طور عنوان کند که با این بازی به آبی‌پوشان ایمان آورده و قطعاً تلاشش را خواهد کرد تا استقلال با قدرت بیشتری به میادین برگشته و نتایج ضعیف گذشته را جبران کند. با ورود موسیمانه به ایران، او از این به بعد رسماً کارش را در لیگ برتر ایران شروع کرده و برای بازگشت استقلال به کورس قهرمانی تلاش خواهد کرد.


سیلوا بعد از حسینی
بهترین بازیکن شد
رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال بعد از سیدحسین حسینی بهترین عملکرد را مقابل النصر داشت. برخلاف اینکه این مدافع در بازی مقابل شاگردان پیولی در چندین صحنه اشتباهاتی داشت و نتوانست آن‌طور که باید ظاهر شود، طبق آمار اعلام شده بعد از سیدحسین حسینی که نمایشی درخشان در این بازی داشت و امتیاز 8.2 را ثبت کرد، با کسب امتیاز 7.2 بهترین عملکرد را در میان استقلالی‌ها مقابل زردپوشان النصر داشت. آبی‌پوشان برخلاف عملکرد قابل قبول‌شان مقابل زردپوشان النصر نتوانستند پیروز میدان باشند و با یک گل بازی را به نماینده عربستان واگذار کردند.


استقلال – تراکتور
در ورزشگاه شهر قدس
طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ بازی استقلال و تراکتور در ورزشگاه شهرقدس برگزار خواهد شد. استقلالی‌ها بعد از شکست 1-0 مقابل النصر در چهارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا حالا با سرمربی جدید خود به استقبال لیگ برتر می‌روند. در شرایطی که آبی‌پوشان دو روز دیگر باید در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف تیم خیبر بروند حالا طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ، 20آبان هم در ورزشگاه شهرقدس باید مقابل تراکتور‌سازی تبریز به میدان بروند. استقلالی‌ها با 9امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی