هواداران دودستگی را کنار بگذارند

حسینی: هواداران از موسیمانه حمایت کنند

سیدحسین حسینی درباره تقابل با النصر گفت: «متأسفانه نتیجه‌ای که می‌خواستیم حاصل نشد. قبل از بازی همه یکدل بودیم که امتیاز لازم را به دست بیاوریم، خوب هم بازی کردیم اما حیف شد که دقایق آخر گل خوردیم و به چیزی که می‌خواستیم، نرسیدیم.»
حسینی همچنین در پاسخ به این سؤال که انگیزه زیادی برای درخشش در این بازی داشته است، گفت: «وظیفه‌ام را انجام دادم و مثل باقی بازیکنان تلاش کردم که مثمرثمر باشم.»
کاپیتان تیم استقلال معتقد است حواشی که باشگاه از اول فصل داشته، باعث این نتایج نامطلوب شده است: «از اول فصل حواشی زیادی داشتیم که از نظر روحی و روانی ما را به هم ریخت و روی نتایج تأثیر منفی گذاشت. فشاری که روی کادرفنی و مدیریت بود به ما هم وارد می‌شد و باعث شد این نتایج رقم بخورد. با آمدن سرمربی جدید این قول را به هواداران می‌دهیم که استقلال به جایگاه اصلی‌اش بازگردد تا این ناامیدی از تیم و تماشاگران دور شود.»
او حالا خواستار این است که هواداران استقلال دودستگی را کنار بگذارند: «در هفته‌های اخیر نتوانستیم در حد و اندازه‌های نام استقلال بازی کنیم و شرمنده هواداران هستیم. متأسفانه در چندسال اخیر هواداران استقلال دودسته بوده‌اند. از همینجا خواهش می‌کنم دودستگی را کنار گذاشته و فقط به موفقیت استقلال فکر کنند. باید دوباره تلاش کنیم که این پرچم را بالا نگه داریم، امیدوارم هواداران کنارمان باشند تا به روزهای اوج برگردیم.»
دروازه‌بان استقلال درباره برگزاری بازی در کشور ثالث هم می‌گوید: «باید قبول کنیم که اگر بازی در ایران برگزار می‌شد، وضعیت چمن مناسب نبود. ولی از آنجایی که تیم‌های حریف بازیکنان خوب و بزرگی دارند، شاید اگر بازی در کشور خودمان برگزار می‌شد به نفعمان بود. دنبال بهانه نیستیم اما با توجه به شرایط آب و هوایی دبی، روز بازی هوا شرجی بود و واقعاً شرایط سختی داشتیم. امیدوارم در بازی‌های بعد جبران کرده و از گروه صعود کنیم.»
جستجو
آرشیو تاریخی