خبر

مهاجری، سرمربی شمس‌آذر شد
پس از جدایی سعید دقیقی از شمس‌آذر، او طی انتقالی هدایت خیبر خرم‌آباد را بر عهده گرفت. از سوی دیگر رضا مهاجری که فصل را با خیبر خرم‌آباد شروع کرده بود، پس از ۵ بازی و کسب ۵ امتیاز از این تیم جدا شد. حالا او پس از مذاکره با مدیران شمس‌آذر با این باشگاه به توافق رسیده و قرار است روی نیمکت این تیم بنشیند. شمس‌آذر در هفته نهم لیگ برتر برابر پرسپولیس به میدان خواهد رفت.
 

کلانتری رفت و برگشت
با وجود اینکه چند روز پیش مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان از قطع همکاری با علی‌اصغر کلانتری خبر داده بودند و حتی گزینه‌هایی برای سرمربیگری این تیم هم مطرح شده بود، اما کلانتری همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. بعد از جلساتی که کلانتری با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان داشت، در این تیم ماندگار شده و در تمرینات روزهای گذشته نیز حضور داشته است. بر این اساس نفت مسجدسلیمان با هدایت علی اصغر کلانتری در بازی دیروز هفته هشتم لیگ دسته اول مقابل پیکان به میدان رفت. البته کلانتری به واسطه محرومیت حق نشستن روی نیمکت تیمش را نداشت.
 

بازگشت شهرراز به لیگ یک
ستار زارع، سرمربی شهرراز گفت: «تیم شهرراز به صورت شخصی اداره می‌شود و زیر نظر کارخانه یا شرکت بزرگی نیست. وقتی تیم شخصی باشد در این شرایط بد اقتصادی ادامه کار سخت می‌شود. از طرف مدیران استانی هم هیچ‌گونه کمکی به این مجموعه نشده و افزایش مشکلات باعث شد تا تصمیم کناره‌گیری از مسابقات گرفته شود. بعد از آن هم طبق صحبت‌هایی که داشتیم قرار شد فعلاً به خاطر مردم شیراز به کارمان ادامه دهیم تا ببینیم در آینده شرایط چه تغییری می‌کند.»
او از نتایج تیمش رضایت دارد: «با توجه به امکانات و نیروهایی که داشتیم نتایج قابل قبولی گرفتیم. قطعاً اگر مشکلات نداشتیم، می‌توانستیم تیم بهتری روانه مسابقات کنیم و عملکردمان بهتر بود. با این بضاعت و مشکلاتی که از ابتدای فصل با آن دست به گریبان هستیم، همین امتیازات را هم که گرفتیم از لطف خدا و تلاش بازیکنان بوده است.»


محرومان هفته نهم لیگ برتر
بر اساس اعلام سازمان لیگ، مازیار زارع از ملوان و سیدمهدی رحمتی از هوادار دو سرمربی‌ای هستند که از نشستن روی نیمکت تیم‌های خود در بازی آینده محروم هستند. همچنین برخی بازیکنان و سایر اعضای تیم‌های مختلف هم از هفته نهم لیگ برتر محروم هستند. اسامی محرومان هفته نهم لیگ برتر به شرح ذیل است:
مازیار زارع (سرمربی)؛ انضباطی ملوان انزلی
ایگور پستونسکی؛ کارت قرمز  تراکتور
پیمان شیرزادی (تدارکات)؛ چادرملو اردکان
فریبرز گرامی و کمال کامیابی نیا؛ ذوب‌آهن
محمد علی‌نژاد؛ کارت قرمز مس رفسنجان
سیدمهدی رحمتی (سرمربی)؛ هوادار تهران
نصرالله خواجه‌گیری (مدیر تیم) و رضا حسینی احمد (تدارکات)؛ نساجی مازندران
سازمان لیگ با اعلام محرومان هفته نهم نوشت: «اسامی اعلام شده با استناد به مدارک دریافتی کمیته مسابقات تا این تاریخ، صرفاً جهت هماهنگی و اطلاع‌رسانی بوده و باشگاه حسب وظیفه قانونی خود موظف می‌باشد نسبت به کنترل وضعیت محرومیت بازیکن خود اقدام نماید و در نهایت مسئولیت حضور بازیکن و کادر فنی در مسابقات تماماً به عهده باشگاه مربوطه است. سازمان لیگ آماده پاسخگویی به استعلامات مورد نیاز باشگاه‌ها خواهد بود.»

جستجو
آرشیو تاریخی