بوژوویچ کاربلد و با پرستیژ است

پسندیده: برد استقلال به ما خودباوری داد

 استقلال خوزستان در فصل جدید کاملاً متفاوت ظاهر شده و عملکرد فنی این تیم با هدایت بوژوویچ موجب شده تا این تیم دو پیروزی مهم در این فصل مقابل استقلال تهران و مس رفسنجان داشته باشد. یکی از بازیکنان مؤثر این تیم، سبحان پسندیده، مدافع چپ جوان این تیم است که در آخرین ساعات نقل و انتقالات به تیم استقلال خوزستان اضافه شد. این مدافع جوان در گفت و گو با ایران ورزشی از جذابیت کار کردن با بوژوویچ و تأثیر پیروزی مقابل استقلال بر نتایج همنام خوزستانی‌اش پرده برداشت.

این فصل شروع جالبی در لیگ داشتی و بعد از درخشش در هوادار ابتدا به شمس‌‌آذر رفتی اما در لحظه آخر ترجیح دادی به تیم استقلال خوزستان بیایی و زیر نظر آقای بوژوویچ مشغول بازی شوی.
 چون من در سال‌های گذشته با مازیار زارع  کار کرده بودم، در وهله اول ترجیح دادم یک بار دیگر زیر نظر ایشان کار کنم اما با توجه به اتفاقاتی که افتاد و زارع از تیم شمس‌آذر جدا شد، من هم تصمیم گرفتم قبل از شروع لیگ ‌جدا شوم .من از اول نقل و انتقالات با باشگاه استقلال خوزستان مذاکره کرده بودم و بعد از جدایی از شمس‌آذر دوست داشتم فوتبالم را زیر نظر یک مربی خارجی کاربلد و در شرایطی متفاوت تجربه کنم؛ برای همین استقلال خوزستان را انتخاب کردم.
در استقلال خوزستان هم خیلی زود نظر مثبت بوژوویچ را جلب کردی و فیکس تیمت شدی. از شرایط خودت در استقلال خوزستان بگو.
 اول از همه لطف خداست. کار کردن با بوژوویچ را دوست دارم. ایشان خیلی مربی کاربلد و با پرستیژی هستند و در موقعیت‌های حساس بازی نکاتی را گوشزد می‌کند که دقیقاً در جریان بازی حسش می‌کنید. امیدوارم بتوانم در ادامه فصل هم به روند مثبت در تیم ادامه بدهم و بتوانیم به همدیگر و تیم استقلال خوزستان کمک کنیم.
یک برد بزرگ مقابل استقلال تهران داشتید و در اکثر بازی‌ها تهاجمی بازی می‌کنید اما گاهی اوقات هم بد شانس هستید و اگر این بد شانسی نبود، شاید الان در رده‌های خیلی بالاتری در جدول بودید.
دقیقاً همینطور است، ما دو بازی اول فصل را با مساوی و باخت شروع کردیم اما برد مقابل استقلال به تیم‌مان شخصیت و‌ خودباوری خوبی داد. اکثر نفرات تیم ما تغییر یافته‌اند؛ برای رسیدن به هماهنگی زمان بیشتری لازم داشتیم. خداراشکر توانستیم در آخرین بازی‌مان پیروز باشیم و در کل روندمان رو به رشد است و قطعاً در آینده شرایط بهتری در جدول پیدا می‌کنیم.
تیم شما بازیکنان خارجی خوبی هم دارد که گل سر سبدشان هم بیفوما است، از کیفیت آنها و ارتباطاتشان در تمرین با سایر بازیکنان بگو.
 بله، کیفیت خوبی دارند. همه آنها از لحاظ اخلاقی هم عالی و حرفه‌ای هستند و اکثر بازیکنان با آنها رابطه خوبی دارند. بیفوما وینگر چپ بازی می‌کند. به واسطه اینکه ما در بازی زوج هستیم بیشتر باهم صحبت می‌کنیم اما همه آنها ارتباط خوبی با ایران و شهر اهواز برقرار کردند و از زندگی در این شهر و ایران خوشحالند.

جستجو
آرشیو تاریخی