صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و هفتاد و چهار - ۲۹ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و هفتاد و چهار - ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۴

خبر و مصاحبه

سیمئونه: رئال و بارسا در یک لالیگای دیگر هستند
دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است اتلتیکو در لیگ رئال و بارسا نیست و هدف اول همیشه کسب سهمیه است و نه قهرمانی. او در نشست خبری خود گفت: «بله، دو لالیگا برای اتلتیکو وجود دارد. در یکی که سعی می‌کنیم برای رسیدن به رئال مادرید و بارسلونا تلاش کنیم و دیگری رقابت با تیم‌هایی مثل ویارئال و بیلبائو برای قطعی کردن سهمیه. سال قبل خیرونا هم در لیگ ما بود و کار را دشوار کرد. در 12 سال گذشته ما دو لالیگا را از رئال و بارسا برده‌ایم و آنها لیگ‌های بعدی را بردند. ما دو یا سه بار هم دوم شدیم. در لیگ شماره دو که در آن هستیم، همه تلاش دارند جای اتلتیکو را اشغال کنند.» سیمئونه در مورد بسته شدن جایگاه پشت دروازه متروپولیتانو به دلیل تنش‌های دربی و کاهش جریمه از سه جلسه به یک گفت: «مثل هر تیمی اتلتیکو هم هواداران پشت دروازه پرشوری دارد. آنها افرادی هستند که همیشه آواز می‌خوانند، اما من شک ندارم که نبود 5000 نفر حس نخواهد شد چون ما 55000 نفر دیگر در ورزشگاه خواهیم داشت. کاهش جریمه؟ اگر آنها تصمیم گرفته‌اند به این دلیل است که دیدند باشگاه مسببان آن اتفاق را شناسایی و اخراج کرده است اما ما روی کاری که باید انجام دهیم تمرکز می‌کنیم، روی مسابقه مقابل حریفی که تا به حال خیلی خوب رقابت کرده است.» درخشش سامو اومورودیون در پورتو و پشیمانی به خاطر از دست دادن او: «ما سعی می‌کنیم همیشه برای اتلتیکو به دنبال بهترین راهکار باشیم. او در 28 ژوئن پیامی فرستاد که در آن مشخص کرد، نمی‌خواهد در اتلتیکو باشد.»


واران عضو هیأت مدیره شد
رافائل واران در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال و پس از پایان مهلت قراردادش با منچستریونایتد تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و با امضای قراردادی راهی کومو شد تا حضور در فوتبال ایتالیا را هم تجربه کرده باشد، اما دوران حضورش در این تیم خیلی طولانی نشد.
این مدافع فرانسوی که در چند سال اخیر با مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت دست و پنجه نرم کرده بود پس از تکرار اتفاق تصمیم گرفت که به دوران فوتبالش خاتمه دهد و در سن ۳۱ سالگی به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی و قراردادش با کومو به عنوان بازیکن را با توافقی دوطرفه فسخ کرد. اما به نظر می‌رسد که دوری او از دنیای فوتبال خیلی طولانی نشده است. باشگاه کومو به صورت رسمی خبر داد که این ستاره سابق رئال مادرید به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره بار دیگر به این باشگاه برگشته و قرار است در بیرون از زمین با استفاده از تجربیاتش به آنها کمک کند. واران قرار است در مسائلی مانند پیشرفت فوتبال در رده جوانان، پرورش استعدادها و همچنین نوآوری در این باشگاه با کومو همکاری کند. او در این باره اظهار داشت: «این فاز جدیدی از دوران حرفه‌ای من و مانند یک تولد دوباره است. قصد ندارم به این زودی با دنیای فوتبال خداحافظی کنم. اضافه شدن به کمیته پیشرفت و توسعه کومو برایم بسیار هیجان‌انگیز است و بی‌صبرانه منتظرم تا عضوی از پروژه بلندپروازانه‌ای باشم که ارزش زیادی برای من دارد. ما در کنار هم روی پرورش استعدادهای جوان و توسعه فرصت‌های تحصیلی و همچنین راهکارهایی برای تولید محصولات نوآورانه تلاش خواهیم کرد.»

جستجو
آرشیو تاریخی