صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و هفتاد و چهار - ۲۹ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و هفتاد و چهار - ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۴

المپیکو، خانه امن اینتر

رم در حسرت ثبات

اینتر در تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی سری A است و امشب در ورزشگاه المپیکوی رم به مصاف میزبانی می‌رود که در میانه جدول حال و روز خوبی ندارد. اینتر قبل از توقف بازی‌های باشگاهی به دلیل فیفادی سه برد پیاپی به دست آورده بود اما رم در حسرت ثبات است.
رم با مربی جدید، ایوان یوریچ دو بازی اولش در لیگ را برد اما شرایط تغییر کرد و بعد از شکست برابر الفسبورگ در لیگ اروپا برابر مونتزا یک بر یک متوقف شدند.. جالوروسی تا به حال تنها یک امتیاز از بازی‌های لیگ اروپا گرفته و برای صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها هم کار سختی دارد که از بازی این هفته با دیناموکیف شروع می‌شود.
رم با وجود ناکامی‌هایش و اینکه دانیله دروسی هم مثل ژوزه مورینیو به دلیل اعتراض به مالکان باشگاه، خانواده فریدکین اخراج شد اما در ۲۴ بازی خانگی آخرش در لیگ موفق به گلزنی شده و اگر این بازی هم دروازه میهمان را باز کنند با رکورد دسامبر ۲۰۱۵ تا سپتامبر ۲۰۱۷ برابر می‌شوند اما یوریچ بیشتر نگران بسته نگه داشتن دروازه است.
اینتر خط حمله ترسناکی دارد و رم سه بازی آخرش در المپیکو را به این تیم باخته است، در مجموع هم در هشت بازی آخرشان نراتزوری شش بار برنده بوده. آخرین سفر اینتر به پایتخت با پیروزی ۴ بر ۲ در مسیر قهرمانی به پایان رسید. تورام در آخرین بازی‌اش برای اینتر مقابل تورینو که از نیمه‌اول 10 نفره شد هت‌تریک کرد. این مهاجم فرانسوی حالا در هفت بازی اولش در این فصل هفت گل زده و فقط دو نفر دیگر هستند که در قرن بیست و یکم برای اینتر چنین کاری کرده‌اند؛ کریستین ویری در ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ که به ترتیب ۹ و ۸ گل زده و لوتارو مارتینس که پارسال ۹ گل زد.
این دومی فصل قبل آقای گل شد و همین عنوان را در کوپاامریکا به دست آورد اما این فصل درخشان نبوده هرچند تورام و دیگران جورش را کشیده‌اند و میانگین گلزنی اینتر بیش از دو گل برای هر بازی است.
تیم ایتزاگی که باخت به میلان در دربی را با دو برد لیگ و یکی در لیگ قهرمانان پاسخ داده، نمی‌خواهد ناپولی را راحت بگذارد که زیر نظر مربی سابقشان، کونته کار می‌کند. اینزاگی که اخیراً شایعاتی درباره رفتنش به منچستریونایتد هم مطرح شده بیشتر نگران استحکام دفاعی تیمش است. اینتر در سه بازی آخرش در لیگ حداقل دو گل خورده و با بدترین روند خود که به سال ۲۰۱۷ مربوط می‌شود، برابر شده است.
جستجو
آرشیو تاریخی