صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و هفتاد و دو - ۲۶ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و هفتاد و دو - ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۶

اردوگاه سرخ

امروز سفر به دوحه
خوان‌کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی سرخپوشان ایران، در آستانه سفر به قطر، تمرین چهارشنبه را تعطیل اعلام کرد و به شاگردانش استراحت داد. تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه در یک بازی دوستانه به مصاف امیدهای سرخپوش رفت که به برتری پرگل پنج بر صفر رسید. سرخپوشان ایران دیروز استراحت کردند و برای سفر به قطر و بازی با السد از هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، امروز پنجشنبه بعد از انجام تمرین از طریق فرودگاه مهرآباد با پرواز چارتر و اختصاصی راهی دوحه قطر می‌شوند. پرسپولیس در زمان اقامت در دوحه، تمرینات خود را پیگیری می‌کند و روز دوشنبه ۳۰مهر ماه از ساعت۱۹:۳۰ مقابل السد قطر صف‌آرایی خواهد کرد.
 

مشکل بازیکن در تیم بانوان
تیم بانوان پرسپولیس دنبال جذب نفرات جدیدی است اما به نظر می‌رسد این تیم باید کل بازیکنانش را از طریق تست جذب کند. فعالیت رسمی این تیم طی دو روز گذشته با تست‌گیری آغاز شده اما شادی رضایی سرمربی تیم فوتبال بانوان پرسپولیس گفته: با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر شروع شده است، تعدادی از بازیکنان تیم ئاکو که امتیاز آن به پرسپولیس منتقل شد با تیم‌های لیگ برتری قرارداد بسته‌اند. ما در واقع باید یک تیم را از پایه جمع کنیم و شکل بدهیم. در این چند روز تماس‌هایی از سوی بعضی از بازیکنان خوب داشته‌ایم. البته بعضی فعلاً تحت قرارداد هستند. با چند بازیکن خوب که لیگ برتری هستند هم صحبت کرده‌ایم و توافق‌هایی حاصل شده است و با هماهنگی با باشگاه کارها درحال پیگیری است. جالب اینکه در طول دو روز، بیش از سیصد دختر خودشان را به محل تمرین زنان پرسپولیس رساندند تا مورد ارزیابی کادرفنی این تیم قرار بگیرند


نقره‌داغ  دوباره صادقی
گاریدو سرمربی پرسپولیس، سعید صادقی را به دلیل بی‌انضباطی جریمه کرد. گاریدو روز سه‌شنبه در خلال دیدار دوستانه صادقی را بازی نداده و این بازیکن ناراحت شده و بدون اجازه اقدام به تعویض لباس خود کرده است. به همین خاطر سرمربی سرخ‌ها او را جریمه کرده است. این درحالی است که مدتی قبل هم صادقی به خاطر ناراحتی از نیمکت‌نشینی توسط گاریدو تنبیه شده و یک روز در تمرین حضور نداشت.


لقب جدید رسانه‌ها به گندوز
الکسیس گندوز سنگربان الجزایری با درخشش در ترکیب پرسپولیس بار دیگر به اردوی الجزایر دعوت شد و در دو بازی این تیم مقابل توگو حافظ قفس توری روباه‌های صحرا بود. گندوز با درخشش در این دو دیدار بویژه در دیدار برگشت که موفق به ثبت ۱۰ سیو شد نقش پررنگ و بسزایی در پیروزی الجزایر داشت. از همین رو رسانه عرب‌زبان العین در واکنش به عملکرد گندوز، لقب اختاپوس را به وی داد و نوشت: گندوز از نبود آنتونی ماندریا و الکساندر اوکیجا بهترین استفاده را کرد و توانست نظر ولادیمیر پتکوویچ را جذب کند و به نظر می‌رسد او سنگربان شماره یک الجزایر باشد.
 

تیم جوانان صدر را از دست داد
تیم فوتبال جوانان پرسپولیس در چهارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر جوانان تهران مقابل سایپا شکست خورد و صدر جدول را به پیکان داد. پرسپولیس در این پیکار ابتدا با یک گل از حریف خود پیش افتاد ولی در نهایت نتیجه را سه بر دو واگذار کرد. شاگردان حسن خانمحمدی درحال حاضر با ۳۰امتیاز از ۱۴مسابقه از صدر جدول به مکان دوم آمدند و پیکان با پیروزی در این هفته، ۳۱امتیازی شد و در صدر جدول رقابت‌ها قرار گرفت.


اورورنوف برگشت
اوستون اورونوف ستاره ازبک پرسپولیس که برای حضور در اردوی تیم ملی کشورش راهی ازبکستان شده بود، با تصمیم گاریدو دیروز به تهران برگشت. اورونوف که عصر دیروز وارد تهران شد، آخرین معاینه‌های پزشکی‌اش را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد تا مشخص شود او چه شرایطی دارد اما بعید به نظر می‌رسد در دیدار با السد حضور داشته باشد و احتمالاً تیم بدون اورونوف به دوحه خواهد رفت.

جستجو
آرشیو تاریخی