اردوگاه آبی

جلسه با نکونام
قرارداد جواد نکونام با استقلال هنوز به طور قانونی فسخ نشده و باشگاه استقلال باید ابتدا به توافقات مالی با این مربی دست یابد و بعد از آن نام او را از فهرست خارج کند.
در بازی با هوادار نام نکونام همچنان به عنوان سرمربی در لیست استقلال قرار داشت و نام سهراب بختیاری‌زاده به عنوان مربی در لیست استقلال دیده شد. تا زمانی که باشگاه استقلال با نکونام توافق نکند، نام سرمربی جدید به لیست استقلال اضافه نخواهد شد.
در همین راستا شنیده می‌شود که قرار است مدیران استقلال بزودی جلسه‌ای با نکونام برگزار کنند و در صورت توافق مالی، قرارداد این مربی جوان به صورت توافقی با آبی‌ها فسخ خواهد شد.
 

غلامپور در کلاس پیشرفته دروازه‌بانی
اخیراً یک کلاس مربیگری دروازه‌بانی در حال برگزاری است که بهزاد غلامپور نیز در این کلاس شرکت کرده است.
طبق قوانین بهزاد غلامپور نیز باید کلاس‌های پیشرفته مربیگری دروازه‌بانی را سپری کند تا برای نشستن روی نیمکت استقلال با منع قانونی مواجه نشود.
پیش ازشروع فصل نیز ابهامات بسیاری در راه تداوم حضور غلامپور روی نیمکت استقلال وجود داشت و حتی گفته می‌شد احتمال قطع همکاری میان دو طرف بسیار بالا است اما حالا غلامپور با نشستن در کلاس مربیگری دروازه‌بانی به نوعی مشکلات موجود برای تداوم حضور روی نیمکت را از بین برده است.
 

توقف مذاکرات آبی‌ها با رگکامف
باشگاه استقلال قراراست سرمربی مورد نظر خود را معرفی کند اما رگکامف از لیست این باشگاه خارج شده است. عصر دیروز فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال وقتی در حال ترک باشگاه استقلال بود با سؤالی دراین خصوص ازسوی خبرنگاران مواجه شد که در نهایت اعلام کرد مذاکرات ما با این مربی متوقف شده است و دیگر مذاکره جدیدی با این مربی انجام نمی‌دهیم. ظاهراً برخی واسطه‌ها موجب دوری این مربی از استقلال شده‌اند و باید دید مدیران این باشگاه در نهایت چه کسی را به عنوان سرمربی معرفی خواهند کرد. ظاهراً باشگاه استقلال نهایت تا پنجشنبه سرمربی جدید را معرفی خواهد کرد.
 

دو جلسه تمرین در امارات
بعد از بازی با ذوب‌آهن کاروان استقلال راهی امارات خواهد شد. طبق برنامه بازی استقلال مقابل النصر عربستان سه‌شنبه شب در ورزشگاه راشد امارات برگزارخواهد شد. در همین راستا استقلالی‌ها طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که دو جلسه تمرین در کشور امارات برگزار کنند. در واقع کادرفنی استقلال با این اقدام می‌تواند با هماهنگی بیشتری تیم را مقابل النصر قرار دهد. محل برگزاری تمرینات استقلال نیز تعیین شده و به احتمال زیاد استقلال از ورزشگاه ایرانیان استفاده خواهد کرد.
 

8هزار بلیت برای ایرانی‌های امارات
بازی استقلال و النصر عربستان سه‌شنبه هفته آتی در امارات برگزار خواهد شد و استقلال طبق برنامه میزبان حریف است.
اگر ایرانی‌های حاضر در امارات استقبال خوبی از این بازی داشته باشند، سکوها به سود استقلال پر خواهد شد. هرچند که طبق برنامه قرار است فقط 8 هزار بلیت فروخته شود که همین تعداد نیز کفایت می‌کند تا استقلالی‌ها کفه ترازو را به نفع تیم خود سنگین کنند. با توجه به اینکه یک سوی میدان رونالدو حضور دارد پیش‌بینی می‌شود که استقبال بسیار خوبی از این بازی شود.
 

رضایت از مربی بدنساز
سهراب بختیاری‌زاده بعد از مربیگری در استقلال بلافاصله زمینه‌ساز حضور یک مربی بدنساز شد تا استقلال از لحاظ بدنی عقب نماند.
در همین راستا فردی به نام سالار امینی که مدارک موردنظر مربیگری بدنسازی را نیز در اختیار دارد به کادر فنی استقلال اضافه شده که رضایت نسبی از عملکرد این مربی بدنساز وجود دارد.
اگر بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی در استقلال به فعالیت ادامه دهد این مربی نیز به کار خود تداوم خواهد بخشید اما چنانچه سهراب برود، این مربی هم جدا خواهد شد.


شاگردان پورحیدری، سرمربیان استقلال
به تازگی فریده شجاعی، همسر اسطوره فقید باشگاه استقلال منصور پورحیدری درباره مربیانی که در سال‌های اخیر سکان هدایت استقلال را به دست گرفته‌اند، صحبت‌هایی مطرح کرده که جالب توجه است.
خانم شجاعی گفته: «از سال ۱۳۹۵ که منصور فوت کرد، تمام سرمربیان داخلی این تیم تا امروز شاگرد شوهرم بوده‌اند و این خیلی برای همه اعضای خانواده ما لذت‌بخش و غرورانگیز است که می‌بینیم شاگردان منصور پورحیدری به چه مدارج بالایی رسیده‌اند. از علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی گرفته تا محمود فکری، جواد نکونام، مجید نامجومطلق و همین سهراب بختیاری زاده… .»

جستجو
آرشیو تاریخی