صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و هفتاد - ۲۴ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و هفتاد - ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۶

اردوگاه سرخ

صدور روادید تیم و کارت مربیگری
بنابر اعلام امیرعلی حسینی؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجوز و کارت کریم باقری را با توجه به ثبت نام انجام شده صادر کرد و او برای همراهی پرسپولیس و نشستن روی نیمکت در این رقابت‌ها مشکلی نخواهد داشت. همچنین روادید سفر به قطر نیز برای اعضای کاروان صادر شد و قرارداد هتل محل اقامت تیم نیز منعقد شد.


تکذیب سرمربیگری سیدجلال
شایعاتی به وجود آمده است که مدیران باشگاه مس‌رفسنجان با سیدجلال حسینی مربی باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شده‌اند تا او را جایگزین محرم نویدکیا کنند اما با پیگیری‌های ایرنا مشخص شد که مذاکره با سید جلال‌حسینی شایعه است. تیم فوتبال مس رفسنجان در حال حاضر با ۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

 
تست بازیکن برای تشکیل تیم بانوان
تیم فوتبال بانوان پرسپولیس رسماً فعالیت خود را آغاز کرده اما ظاهراً فقط امتیاز یک تیم به باشگاه واگذار شده و به همین منظور باید اسکواد این تیم با تست تشکیل شود.
بر این اساس باشگاه پرسپولیس اعلام کرده با توجه به ابراز علاقه بانوانی که فعالیت فوتبالی دارند و همچنین ایجاد فرصت برای استعدادها، باشگاه پرسپولیس، فراخوان خود را برای استعدادیابی اعلام می‌دارد.
استعدادیابی باشگاه پرسپولیس طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۴ و ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳) به ترتیب برای بازیکنان و هواداران تهرانی و شهرستانی از ساعت ۱۰ صبح انجام خواهد شد.
تست روز سه‌شنبه برای شرکت‌کنندگان ساکن تهران و روز چهارشنبه برای ساکنان غیر تهرانی در نظر گرفته شده است.

 
برگزاری جلسه هیأت مدیره
جلسه هفتگی هیأت مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس، صبح دیروز (دوشنبه) در محل باشگاه و با حضور کلیه اعضا، تشکیل شد.
در جریان این نشست، رضا درویش، مدیر عامل باشگاه، گزارشی از آخرین وضعیت و شرایط باشگاه و تیم ارائه کرد. سپس مصوبات نشست هفته گذشته مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
در ادامه نشست، اعضای هیأت مدیره از حضور و اقدام باشگاه در خصوص فعالیت مجدد تیم فوتبال بانوان پرسپولیس، ابراز خرسندی نمودند و مقرر شد این تیم به شکل حرفه‌ای مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرد.
در بخش دیگری از جلسه هیأت مدیره، در خصوص برگزاری مجمع آخر مهرماه باشگاه، بحث و بررسی شد. احتمالاً مجمع سالانه باشگاه دوشنبه یا سه‌شنبه هفته بعد برگزار خواهد شد و نتیجه صورت‌های مالی و حسابرسی سالیانه در آن اعلام می‌شود.
 

بازگشت گاریدو به تمرین
خوان کارلوس گاریدو که به دلیل حضور در دوره دانش‌افزایی و تمدید مجوز یوفا و فدراسیون فوتبال اسپانیا در تمرینات روزهای گذشته حضور نداشت، پس از چند روز هدایت و برنامه‌ریزی تمرینات از راه دور، از دیروز در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرد.
او ابتدا درباره برنامه تمرین و بازی تدارکاتی امروز (سه‌شنبه) با بازیکنان صحبت کرد و سپس تمرین شروع شد.
این تمرین یک ساعت به طول انجامید و پاسکاری ترکیبی، حفظ توپ و فوتبال دروازه نزدیک، بخش‌هایی از آن بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز کماکان زیر نظر کادر پزشکی قرار دارد و ملی‌پوشان نیز حضور نداشتند.
 

گولسیانی و گندوز مستقیم در دوحه
گئورگی گولسیانی و الکسیس گندوز، دوشنبه شب تیم‌ ملی کشورهای خود را در مسابقات‌شان همراهی کردند. بر این اساس و با توجه به سفر زودهنگام پرسپولیس به قطر برای بازی با السد از روز سوم لیگ نخبگان آسیا، مقرر شد این دو بازیکن بعد از انجام بازی‌های ملی خود، به جای تهران، راهی دوحه شوند و در آنجا به جمع تیم بپیوندند.
اما برای اوستون اورونوف نیز قبل از آسیب‌دیدگی‌اش چنین برنامه‌ای تدارک دیده شده بود ولی با توجه به شرایط فعلی، ممکن است این بازیکن ابتدا به تهران بیاید تا شرایط او به دقت مورد ارزیابی قرار بگیرد و برنامه‌ریزی نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی