خبر

درخشش مینی گلف‌بازان در آسیا
رقابت‌های مینی گلف قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند، با درخشش ایرانی‌ها تمام شد.
این رقابت‌ها به میزبانی چیانگ مای تایلند بعد از تمرین ۵ روزه برای ۳ روز در بخش‌های استروک پلی، مَچ پلی و میکس پلی زنان و مردان در رده سنی زیر ۱۸سال و آزاد به صورت جداگانه برگزار شد که ایرانی‌ها دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز به دست آوردند. طه مولایی دو مدال طلای انفرادی رده سنی آزاد استروک پلی و مچ پلی را گرفت. تیم مینی‌گلف ایران به نایب قهرمان رقابت‌های تیمی استروک پلی رسید.
دانیال طاهری فرد هم مدال نقره استروک پلی انفرادی زیر ۱۸ سال را صاحب شد و ساعد مولایی هم مدال برنز استروک پلی انفرادی رده سنی آزاد و نفر چهارم مچ پلی را گرفت.


بوکسورهای جوان در رینگ جهانی مونته‌نگرو
تیم بوکس جوانان با ترکیب چهار نفره برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۴، 29 مهرماه راهی مونته‌نگرو می‌شود. رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان جهان از اول آبان شروع می‌شود که تیم جوانان ایران با ترکیب مهدی کاظمی، سید مصطفی میراحمدی، امیررضا ملک‌خطابی و امیر اسماعیلی به ترتیب در اوزان 51، 63/5 ،92 و مثبت 92 کیلوگرم در رینگ جهانی زیرنظر رضا مهدی‌پور مبارزه می‌کنند.


بهنام محمودی بین کاندیداهای فدراسیون اسکی  


بهنام محمودی پیشکسوت والیبال هم برای ریاست فدراسیون زمستانی و اسکی ثبت‌نام کرد. او که یکی از اولین لژیونرهای والیبال ایران در لیگ ایتالیا بود، بعد از اینکه در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ناکام ماند و حتی صلاحیتش هم تأیید نهایی نشد، این بار کاندیدای ریاست فدراسیون زمستانی و اسکی شد. ثبت‌نام  کاندیداهای ریاست فدراسیون زمستانی و اسکی از ۸ تا ۲۱مهر برای ۱۰روز کاری انجام شد که اسم بهنام محمودی کنار بهرام ساوه شمشکی، سید مجتبی صید، عادل عالیشان، بهنام محمودی، رضا میرابوطالبی، سید حمید مهدوی و عباس نظریان مادوانی دیده می‌شود.
 

حضور ۱۸ ژیمناست در اردوی زنجان
اردوی تیم ملی با 18 ژیمناست در زنجان آغاز شد. محمدرضا خیرخواه، سرمربی تیم ملی ژیمناستیک در خصوص این اردو می‌گوید: «در این اردو ۱۵ ژیمناست از استان‌های تهران، مرکزی، خوزستان، شیراز، البرز، تبریز و اردبیل و سه ژیمناست نیز از استان زنجان حضور دارند، که شرکت این تعداد ژیمناست از استان‌های مختلف کشور نشان‌دهنده رشد و توسعه این رشته ورزشی در سراسر کشور است. ما در این اردو فرصتی را فراهم کردیم تا کسانی که تاکنون در اردوی تیم ملی نبودند، استعداد و توانایی آنها محک بخورد.»
در این دوره از تمرینات که تا پنجم آبان ماه ادامه دارد ملی‌پوشان خود را برای حضور در مسابقات آسیایی و رقابت‌های کشورهای اسلامی در سال آینده آماده می‌کنند.
 

یزدانی در راه رولان گاروس
یاسمن یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس  تهران، برای رسیدن به رولان گاروس به ژاپن رفت. او که پس از حضور در فینال برترین‌های غرب و آسیای میانه جواز حضور در مسابقات برترین‌های قاره آسیا را به دست آورده، به ژاپن رفت تا با ١۵ تنیسور برتر قاره رقابت کند و خودش را برای رسیدن به رولان گاروس به چالش بکشد. قرار است نفرات برتر این مسابقات در دو بخش دختران و پسران جواز حضور در اوپن فرانسه در رولان گاروس را بگیرند. رقابت‌های تنیس ١۶ ورزشکار برتر کمتر از ١۶سال آسیا فردا آغاز می‌شود.


نایب قهرمانی میناس
 با پاسور ایرانی
تیم والیبال ایتامبه میناس با شکست مقابل سادا کروزیرو، نایب قهرمان تورنمنتی در برزیل شد.
فینال پنجاه‌وششمین دوره تورنمنت والیبال «کودمژی میناس ژرایس» در شهر میناس برزیل بین دو تیم سادا کروزیرو و ایتامبه میناس برگزار شد که  با نتیجه 3 بر یک به سود سادا کروزیرو به پایان رسید و تیم فدراسیون میناس ژرایس با پاسور ایرانی‌اش نایب قهرمان شد.
جواد کریمی، پاسور ملی‌پوش والیبال ایران در هر 4 ست، پاسور اصلی تیم ایتامبه میناس بود.

جستجو
آرشیو تاریخی