صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و شصت و نه - ۲۳ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و شصت و نه - ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۸

در حاشیه

مراسم ازدواج دختر مورینیو

ماتیلده، دختر ژوزه مورینیو به زودی ازدواج خواهد کرد .
 مجله پرتغالی فلش در این زمینه اعلام کرد: «عروسی دختر مورینیو در مزرعه خانوادگی در آزیتائو، در ستوبال پرتغال برگزار می‌شود. این مراسم روز جمعه پیش رو برگزار می‌شود و در ابتدا ۸۰ نفر برای شام به یک موزه دعوت شده‌اند. در ادامه اما نزدیک به ۳۰۰ نفر در مراسم حضور پیدا خواهند کرد. نام‌های بزرگی در این مراسم حضور خواهند داشت که با جت و هواپیما، بدون نگرانی از حمل و نقل تا محل مراسم (برای آنها راننده‌های اختصاصی در نظر گرفته شده) به آنجا خواهند رسید.» ماتیلده به واسطه شغل پدرش در کشورهای زیادی حضور داشته اما علاقه دارد مراسم عروسی‌اش در پرتغال برگزار شود. او مدرک کارشناسی کارآفرینی دارد و در حوزه طلا فعال است.

 

رفتارهای نژادپرستانه
در  متروپولیتانو

بازی استریمرهای اسپانیایی و فرانسوی به دلیل شعارها علیه بازیکنان رنگین‌پوست فرانسه و درگیری یکی از فرانسوی‌ها با هواداران پشت دروازه شمالی متوقف شد. نیمه دوم این بازی در حالی در ورزشگاه متروپولیتانو در حال انجام بود که یکی از بازیکنان فرانسه به داور اشاره کرد که هواداران پشت دروازه با دادن شعارهای نژادپرستانه و ژست میمون او را به تمسخر گرفته‌اند. او به شدت عصبانی بود و سپس فرانسوی‌ها زمین را ترک کردند. شرایط به گونه‌ای بود که حتی یکی از بازیکنان رنگین‌پوست اسپانیا به گریه افتاد. سه بازیکن فرانسه نیز با تقبیح رفتار گروهی از هواداران، به جایگاه پشت دروازه نزدیک شدند و تماشاگران را عامل اصلی این حادثه معرفی کردند. جو برای دقایقی پرتنش ولی در نهایت بازی از سر گرفته شد و اسپانیا توانست 2-0 برنده شده و قهرمان جام استریمرهای اروپا شود.

 

بلینگام  و آرزوی کودک سرطانی

تیم ملی زیر ۲۱ سال هلند روز جمعه نوزدهم مهر به مرکز «پرنسس ماکسیما» که مختص نگهداری و درمان کودکان مبتلا به سرطان در شهر اوترخت هلند است، رفت تا با حضور خود کودکان بیمار را غافلگیر و خوشحال کند.
در این بازدید، «نواه اوهایو»، مهاجم تیم اوترخت، با یک کودک مبتلا به سرطان ملاقات کرد و پس از صحبت با او فهمید این کودک از طرفداران پروپاقرص «جود بلینگام» است. برای خوشحال کردن این هوادار خردسال، اوهایو با بلینگام تماس گرفت و این ستاره رئال مادرید بلافاصله پاسخ داد و با کودک شروع به صحبت کرد.  این ویدیو به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

جستجو
آرشیو تاریخی