صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و شصت و هشت - ۲۲ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و شصت و هشت - ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۸

در حاشیه

شامپو، جایزه نیمیر عبدالعزیز

نیمیر عبدالعزیز ستاره والیبال جهان و تیم ملی هلند که در تیم وولفداگز ناگویا بازی می‌کند، بعد از کسب ۲۸ امتیاز در دیدار این هفته تیمش، عنوان بهترین بازیکن زمین در لیگ ژاپن شامپوی مو هدیه گرفت که در نوع خود جالب توجه بود.

 

شوق هالند برای پدر شدن

ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی، چند روز قبل پس از گلی که برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند اعلام کرد که همسرش باردار است و این دو نفر قرار است به زودی پدر و مادر شوند و حالا به نظر می‌رسد از اینکه قرار است تجربه جدیدی را این بار در زندگی شخصی داشته باشد، بسیار خوشحال است. هالند پس از دریافت هدیه‌ای از سوی هم‌تیمی‌هایش درباره احساسی که از این اتفاق دارد، گفت: «از همه تشکر می‌کنم. البته که امروز روز بزرگی برای من است و توانستم رکورد مهمی را برای تیم ملی کشورم به نام خودم به ثبت برسانم. این اتفاق بزرگی است و من دوست دارم از همه از جمله فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان به این خاطر تشکر کنم. همان‌طور که پیش از این گفته بودم، امروز روز مهمی است. من حالا قرار است پدر شوم و بنابراین دیگر بزرگ شده‌ام. این واقعاً فوق‌العاده است. من از لحظاتی که با همه شما در اینجا سپری می‌کنم لذت می‌برم. ما در مسیر خوبی قرار داریم و من دوست دارم باز هم خیلی از همه تشکر کنم.»

 

خرید 9 ماشین با اولین چک رم

آنتونیو کاسانو در مورد اولین قرارداد و دستمزدی که در رم دریافت کرد، حرف زد. او که بیش از 30 میلیون یورو از بازی برای باری، رم، سمپدوریا، رئال مادرید، میلان، اینتر، پارما و ورونا درآمد کسب کرده، در مورد مدیریت پول می‌گوید: «مادرم همیشه به من می‌گفت، آنتونیو، قدر پول را بدان و من این چیزها را از کودکی یاد گرفتم. من هرگز پول‌هایم را هدر ندادم. البته تنها کار دیوانه‌واری که انجام دادم، در سال اول حضورم در رم بود. با اولین دستمزدی که سنسی به من داد، 9 ماشین خریدم که حماقت بود. در میان آنها دو فراری و دو مرسدس نیز بود و در واقع همه چیز داشتم. پولی را که به دست می‌آورم، پس‌انداز می‌کنم و می‌دانم چگونه آن را مدیریت کنم. من آن را هدر نمی‌دهم. فوتبالیستی که پول‌هایش را هدر می‌دهد، یک احمق به تمام معناست.»
 

جستجو
آرشیو تاریخی