نوروزی: اضطراب حریف چینی برایش گران تمام شد

افشین نوروزی، کاپیتان سابق تیم ملی تنیس‌روی‌میز ایران با تبریک به پسر نابغه ایران در خصوص این پیروزی گفت: «شکست حریفان صاحبنام و به‌خصوص چینی‌ها خیلی سخت است. بازیکنان چینی هیچ‌وقت حتی در میادین داخلی دوست ندارند اقتدارشان را از دست بدهند؛ حال چه برسد به اینکه مقابل یک رقیب نوجوان تن به شکست دهند.»
او با توجه به جایگاه وانگ در دنیا، به برد قابل توجه بنیامین اشاره کرد: «این پیروزی نشان داد که بنیامین چقدر خوب بازی کرده و به نظرم اولین حضورش در تیم ملی انگیزه زیادی به او داد و با توجه به نتایج خوبی که این اواخر در رویدادهای بین‌المللی مختلف به‌دست آورده بود، اعتماد به نفس خوبی برای او ایجاد کرده بود. بواسطه آن هم در انتخابی بسیار خوب کار کرد تا این پروسه با شکست وانگ کامل شود.»
بازیکن تیم ملی تنیس‌روی‌میز ایران مسابقه وانگ و بنیامین را اینطور تشریح کرد: «بازیکن چینی وقتی جسارت و جنگندگی بنیامین را دید، دچار استرس شد و همین اضطراب برایش خیلی گران تمام شد. بازی برای بنیامین مقابل این بازیکن صاحبنام طوری پیش رفت که حریفش اسیر جنگندگی او شد و این نشان می‌دهد که فرجی آینده خوبی در انتظارش است.»
افشین نوروزی امیدوار است بنیامین فرجی بتواند مسیر آینده خود را درست انتخاب کند: «بنیامین نوجوانی است که تاکنون در رده سنی خود به‌درستی عمل کرده و با حمایت‌های مالی خوبی که خلیلی‌نیا عضو هیأت‌رئیسه از او می‌کند، در تورنمنت‌های بزرگی جایگاه خوبی داشته است. حالا هم با گام بزرگی که در بزرگسالان برداشته، بهتر است هر سه ماه در اردوهای شرق آسیا و کمپ‌های اروپایی شرکت کند و در لیگ‌های معتبر توپ بزند. از این به بعد هم تنها در پورتورهای مهم که بازیکنان تراز اول در آن شرکت دارند، حضور پیدا کند.»
کاپیتان سابق تیم ملی در پایان با تبریک به مهران احدی سرمربی نوجوانان و رضا فرجی پدر بنیامین گفت: «احدی به عنوان سرمربی نکته‌های فنی خوبی را به او آموزش داده. پدرش و هم‌اکنون لطف‌الله نسبی سرمربی تیم ملی یک تیم فنی و مالی خوبی هستند که کنار او حضور دارند و مطمئناً با یک برنامه‌ریزی خوب، آینده موفقی انتظارش را می‌کشد.»

جستجو
آرشیو تاریخی