صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و شصت و چهار - ۱۷ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و شصت و چهار - ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اردوگاه آبی

عجیب ولی واقعی
کریمی منتقد استراماچونی!
حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرده استراماچونی لطمه‌های بزرگی به باشگاه استقلال وارد کرده است. در اینکه استراماچونی صدمات زیادی به استقلال زده تردیدی نیست اما انتقاد کریمی از این مربی جای بحث دارد و برای آنها که در جریان نوع قرارداد بستن حجت کریمی با جواد نکونام هستند، قابل پذیرش نیست که او این چنین از رفتار استراماچونی انتقاد کند. به واقع اگر سود و زیان باشگاه استقلال از بعد مالی برای حجت کریمی اهمیت داشت، یک قرارداد سنگین مالی را که ماحصل توافق او با نکونام بود، روی دست باشگاه استقلال نمی‌گذاشت. درحال حاضر یکی از مصائب مدیران باشگاه استقلال این است که طوری با نکونام جلو بروند که او راضی به فسخ قراردادش شود تا این باشگاه ناچار نباشد همه مطالباتی که در قرارداد نوشته شده را به او بپردازد. اینجاست که می‌گویند یک سوزن به خودت بزن، یک جوالدوز به دیگران.


سمیعی بازهم احضار شد
فرشید سمیعی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شده است. استقلالی‌ها معتقدند که مدیرعامل باشگاه بی‌دلیل احضار شده اما نزدیکان به فدراسیون فوتبال معتقدند که مسئول باشگاه استقلال بی‌دلیل از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار نشده و قطعاً مشکلاتی وجود داشته که باید در فدراسیون فوتبال حاضر شده و توضیحاتی ارائه کند.


دستمزد حسینی پرداخت نشد
بسیاری از بازیکنان استقلال مبالغی از باشگاه ‌طلب دارند که در همین راستا مدیران استقلال مبالغی را به حساب بازیکنان و اعضای کادرفنی واریز کردند تا شاید قدری از اعتراض‌ها کاسته شود. البته شنیده می‌شود باشگاه استقلال هنوز مبلغی را به سیدحسین حسینی پرداخت نکرده است. ظاهراً این موضوع به اختلاف مالی دروازه‌بان استقلال با مدیران باشگاه مربوط می‌شود. هرچند که شاید برخی براین باورند که مصاحبه اخیر حسینی نیز مزید برعلت است تا باشگاه مطالبات او را پرداخت نکند. حسینی اخیراً علیه مدیران استقلال مصاحبه کرده و سیاست‌های آن را زیر سؤال برده است.


محکومیت انضباطی استقلال
باشگاه استقلال به تازگی از سوی کمیته انضباطی محکوم شده که این رأی مربوط است به پرونده شکایت فردی به نام فرزاد نادری. در همین راستا کمیته انضباطی این رأی را صادر کرده است: با توجه به شکایت فرزاد نادری از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ 464 میلیون و 801 هزار و 413 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 17 میلیون و 732 هزار و 174 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 3 میلیارد و 335 میلیون و 198 هزار و 587 ریال قرار رد صادر کرد.


پرونده باز خرید بازیکن جدید
با اینکه باشگاه استقلال با مشکلات مالی مواجه است و برای تأمین بودجه کافی باید به این در و آن در بزند و همین حالا بخشی از مطالبات بازیکنان باقی مانده اما درهرحال مدیران آبی در تلاشند به موازات تأمین اعتبارات مالی لازم، مشکلات فنی تیم را به مرور زمان برطرف کنند. درهمین راستا مدیران استقلال قصد دارند یک بازیکن جدید دیگر را به خدمت بگیرند که جذب بازیکن جدید منوط به حضور سرمربی جدید است. اگر سرمربی جدید انتخاب شود با درخواست او بازیکن جدید به خدمت گرفته خواهد شد و اگر سهراب بختیاری‌زاده بر مسند کار باقی باشد که قطعاً نظر او برای جذب بازیکن گرفته خواهد شد.


به دنبال اسپانسر
باشگاه استقلال در تلاش است با یک شرکت جدید به توافق نهایی برسد تا از قبال تبلیغ محصولات آن شرکت مبلغی را به دست آورد. مدیران باشگاه استقلال با توجه به کمبود بودجه به دنبال تأمین اعتبارات کافی هستند تا در ادامه فصل با مشکل مالی مواجه نشوند. در همین راستا مذاکرات باشگاه استقلال با گزینه‌های مدنظر در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی