صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و شصت و چهار - ۱۷ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و شصت و چهار - ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۷

آماده‌ترین بازیکن استقلال دور از تیم ملی

رضاییان در لیست سیاه قلعه‌نویی

فائزه زمانی
خبر‌نگار


مقاومت امیر قلعه‌نویی برای عدم دعوت رامین رضاییان به تیم ملی همچنان ادامه دارد. مدافع جدید استقلالی‌ها که در لیست سرمربی تیم ملی برای دو بازی مقابل تیم‌های هنگ کنگ و امارات در چهارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی جایی نداشت، حالا در لیست جدید هم غایب است تا همچنان معمای دعوت او به تیم ملی بدون جواب باقی بماند.
رضاییان که با ثبت 14 گل و 12 پاس گل در نصف جهان، پا به استقلال گذاشت، با پیراهن آبی‌ها هم فصلی رؤیایی را استارت زد و با ثبت 3 گل و 1 پاس گل در جریان رقابت‌های لیگ برتر و 1 گل در لیگ نخبگان آسیا مقابل الغرافه، بهترین مهره آبی‌ها تا به اینجای کار بوده است.‌
او علاوه بر مأموریتش در سمت راست خط دفاعی و هجومی استقلال، با عطش گلزنی سیری‌ناپذیر، تا به اینجای کار کمک حال آبی‌ها در خط حمله هم بوده است که همین موضوع  او را به سوپرمن استقلالی‌ها تبدیل کرده است.
در حالی که عملکرد خوب او در لیگ برتر و حتی ثبت آمار 6 گل و 3 پاس گل در رقابت‌های آسیایی اخیر، جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشته است و استقلالی‌ها منتظر بودند تا این بار پای رامین به اردوی تیم ملی باز شود، همچنان مرغ قلعه نویی یک پا دارد و رضاییان در لیست سیاه آقای سرمربی جای دارد.
حال سؤال این است که اگر رضاییان به دلیل جوانگرایی جایی در لیست تیم ملی ندارد چرا بازیکنانی مثل علیرضا جهانبخش و سامان قدوس 31 ساله و حتی شجاع خلیل‌زاده 35 ساله به تیم ملی دعوت می‌شوند اما جایی برای رامین رضاییان وجود ندارد.
 رضاییان 34 ساله که این روزها با بلوغ روحی و فیزیکی خود بهترین روزهای فوتبالی‌اش را سپری می‌کند به واقع می‌تواند مهره‌ای تأثیرگذار در تیم ملی هم باشد اما قلعه‌نویی فعلاً با پافشاری مانع از این اتفاق
 است.
حتی شنیده می‌شود قلعه‌نویی جایی  گفته است تا زمانی که او سرمربی تیم ملی باشد رضاییان و نوراللهی جایی در تیم ملی ندارند که البته این اظهارات هرگز به طور رسمی از زبان سرمربی تیم ملی بیرون نیامده اما واقعیت این است که سرمربی تیم ملی تمایلی هم برای دعوت از رضاییان و نوراللهی ندارد.

جستجو
آرشیو تاریخی