مهم‌تر از کلین‌شیت موفقیت تیم است

فرعباسی: می‌خواهیم بالای جدول بمانیم

ملوان مقابل نساجی مازندران به تساوی رضایت داد، اما از بازی خوب شاگردان زارع کاملاً مشخص بود آنها بی‌جهت در بالای جدول حضور ندارند.
حبیب فرعباسی در خصوص بازی با نساجی و گل خوردنش اینطور حرف می‌زند: «مهم‌ترین نکته نتیجه گرفتن تیم است و کلین‌شیت کردن من و آمارهای فردی زیاد مهم نیست. من تلاشم را می‌کنم و هدفم هر بازی گل نخوردن است اما غیر از آن همه تلاش و ذهنیت ما رسیدن به هدف کلی تیم است که آن هم پیروزی و کسب سه امتیاز در هر بازی است.» او درباره حضور دقیقی در این تیم در اول فصل معتقد است: «آقای دقیقی هم در آن مدت زحمت‌های خودش را کشید و من چون در آن زمان مصدوم بودم، نشد باهم کار کنیم و زیاد سر تمرین حضور نداشتم. به هر حال او هم زحمت کشید و من خودم از زمان بازگشت آقا مازیار به تیم برگشتم.»
فرعباسی در خصوص برنامه‌های ملوان می‌گوید: «ما در ملوان حقیقتاً و با آقا مازیار که صحبت می‌کنیم هدف‌مان بالای جدول است. همه می‌دانند که چه فرم خوبی داریم و فوتبال خوبی به اجرا می‌گذاریم. تیم ما تیم جوانی است و امیدوار هستم با حفظ این فرم در بالای جدول بمانیم. فوتبالیست‌های باکیفیتی داریم.»
این بازیکن ملوان اشاره‌ای به حمایت هواداران دارد: «حمایت آنها فوق‌العاده است و در این یک‌سال که برای خدمت سربازی به ملوان آمده‌ام، از حضور آنها لذت برده‎‌ام و جو سنگینی که هر بازی در مسابقات خانگی ایجاد می‌کنند، بی‌نظیر است. ما در بازی‌های خارج از خانه هم هوادار داریم و می‌توانم بگویم که ما هر جا می‌رویم، جایگاه میهمان پر است و اصلاً در هیچ شهری احساس تنهایی نمی‌کنیم. خدا را شکر توانستم جواب اعتماد آنها را بدهم.»

جستجو
آرشیو تاریخی