او یک هدیه بزرگ برای ماست

پاکدل: خیلی زود برای یامگا جبران می‌کنم

حامد پاکدل مهاجم نساجی قائمشهر درباره تساوی مقابل ملوان می‌گوید: «نیمه اول این بازی کاملاً در اختیار ما بود و اگر خوش‌شانس بودیم و شخصاً از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردم کار تمام می‌شد. یک گل زدم و یک موقعیت مناسب هم از دست دادم. از هواداران نساجی می‌خواهم به حمایت خود از تیم ادامه دهند و در مسیر موفقیت تیم کمک کنند. ملوان تیم پرمهره‌ای است و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و طبیعی است که جایگاه بالای جدول را در اختیار داشته باشد.
با این حال بازیکنان نساجی هم در این مدتی که در این تیم بودم کاملاً نشان دادند که برای این پیراهن و سکوهایش احترام بزرگی قائل هستند. برای من حس خوبی است که با پیراهن این تیم و در جو هواداری این تیم گل بزنم. امیدوارم اما گل‌هایی بزنم که زمینه‌ساز پیروزی و برد تیم باشد تا هواداران را بیشتر خوشحال کنم. این دومین گل در استادیوم شهید وطنی بود و سعی می‌کنم در ادامه مسیر کار بزرگتری را در کنار دیگر هم‌تیمی‌ها و با حمایت هواداران پیش ببرم.» پاکدل درباره بازی آینده این تیم مقابل سپاهان می‌گوید: «سپاهان یکی از مدعیان این فصل است. با این حال ما در همین هفت دیداری که پشت سر گذاشتیم بیشتر برابر تیم‌های بالانشین جدول قرار گرفتیم. سپاهان قطعاً در خانه تیمی مدعی خواهد بود اما یقین داریم که قادر خواهیم بود به نتیجه برسیم. مسلماً برای کسب نتیجه راهی اصفهان خواهیم شد و دست پر بازخواهیم گشت. این هدف همگی ماست و قطعاً هم آن را به نتیجه خواهیم رساند.»
مهاجم نساجی درباره کوین یامگا و حضورش در تیم این طور می‌گوید: «او یک هدیه بزرگ برای ماست. یک انسان بزرگ در کنار فوتبالیستی باکیفیت. تأثیرش را هم گذاشته و در ادامه مسیر همگی ما در قالب یک تیم و در کنار هم اتفاقات بهتری را هم پیش‌بینی می‌کنیم. شانس در این بازی با او یار نبود تا گل بزند و خوشحالم که کارش را تکمیل و ریباند ضربه‌اش را گل کردم. قول می‌دهم خیلی زود برایش جبران کنم و یک لقمه آماده نصیب او کنم.»

جستجو
آرشیو تاریخی