صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و شصت و دو - ۱۵ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و شصت و دو - ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اردوگاه آبی

 نامه بختیاری‌زاده به هواداران
هر وقت نخواستند از استقلال می‌روم
سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت استقلال اعلام کرد که مدیران استقلال تا هر زمان بخواهند او کار می‌کند و هر زمان که نخواستند از این باشگاه خواهد رفت.
بختیاری‌زاده در این خصوص گفت: «خوشحالم که پس از دو دهه به خانه خودم برگشتم و این فرصت نصیبم شد تا در خدمت استقلال و شما هواداران با محبت و پر شور باشم. دوران فوتبالم در استقلال به عنوان شاگرد مرحوم منصور پورحیدری و مرحوم ناصر حجازی بخش مهمی از زندگی حرفه‌ای من است و اگر چه در این مدت از استقلال دور بودم، اما من هم مثل شما با این تیم زندگی کرده‌ام، از بردهایش خشنود شدم و ناکامی‌هایش مرا مغموم کرده است. در این سال‌ها دو یا سه بار این شانس را داشتم که در خدمت استقلال باشم، اما هر بار تصور کردم افراد شایسته دیگری هستند که بیش از من می‌توانند به تیم کمک کنند. الان هم بر حسب وظیفه آمدم، چون باید کسی تیم را هدایت کند تا باشگاه در فضایی آرام و به دور از تنش، سرمربی خارجی مناسبی برای تیم انتخاب کند. ‌اکنون بدون هیچ چشمداشتی در خدمت استقلال هستم و هر زمان هم نخواستند می‌روم، چه بسا با حضور مربی خارجی هم برای ادامه همکاری به توافق نرسم و از تیم جدا شوم. استقلال را دوست دارم و عاشق فوتبالم، اما در تمام زندگی‌ام به هر قیمتی در جایگاهی نمانده‌ام و مطمئن باشید هرگز روی اصول خودم پا نخواهم گذاشت از بزرگان، پیشکسوتان باشگاه و هواداران رخصت می‌طلبم و از همه می‌خواهم در این مسیر دشوار به ما کمک کنند، استقلال در شرایط فعلی نیاز به آرامش دارد و این مهم در سایه همدلی میسر خواهد بود.
 در پایان از همه عزیزانی که در این مدت حمایت یا انتقاد کردند ممنونم و تلاش می‌کنم به‌عنوان مسئول فنی همراه با بقیه مربیان و بازیکنان و مجموعه تیم استقلال را در مسیر اهدافش پیش ببریم.


شکایت باشگاه استقلال از اکرم عفیف
 باشگاه استقلال بابت شادی گل عجیب اکرم عفیف، مهاجم تیم السد قطر شکایتی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع داده است. در شکایت باشگاه استقلال به حرکات نامناسب این بازیکن در صحنه شادی پس از گل اشاره و از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته شده که عفیف با محرومیت مواجه شود. حالا باید دید شکایت باشگاه استقلال از این بازیکن به کجا خواهد رسید و آیا این بازیکن بابت رفتار نامناسبی که انجام داده تنبیه خواهد شد یا خیر؟!


اعلام نام سرمربی تا آخر هفته
بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرده تا آخر هفته نام سرمربی جدید این تیم مشخص خواهد شد. این خبر در حالی اعلام شده که هنوز خبرهای دقیقی از سوی باشگاه استقلال بابت توافق نهایی با سرمربی جدید منتشر نشده و این موضوع ممکن است ناشی از پنهان بودن برخی مذاکرات باشد. باشگاه استقلال در تلاش است به سرعت به موضوع نداشتن سرمربی پایان دهد تا تیم بدون سرمربی نباشد. بختیاری‌زاده سرمربی موقت استقلال است.


باز هم استراماچونی
یکی از گزینه‌های باشگاه استقلال همچنان استراماچونی است. این مربی که بعد از جدایی از استقلال هرگاه بحث انتخاب سرمربی جدید به میان آمد، نامش مطرح شد، در دوره جدید هم دوباره نامش به عنوان سرمربی احتمالی استقلال مطرح شده است. البته درباره استراماچونی بارها شنیده شده که مجوزهای لازم برای فعالیت در فوتبال ایران را ندارد و مشخص نیست که چرا برخی مسئولان در باشگاه استقلال دوباره نام این سرمربی ایتالیایی را آورده‌اند؟! آیا مشکلات مربوط به این مربی از بین رفته است؟!


افشاگری مظلومی درباره پسیرو
یکی از اتفاقات عجیب روزهای اخیر در استقلال این بود که پرویز مظلومی به یکباره در رسانه‌ها ظاهر شد و درباره رقم درخواستی پسیرو اطلاعاتی را دراختیار رسانه‌ها قرار داد. مظلومی در صحبت‌های خود مدعی شده که باشگاه استقلال ابتدا به پسیرو مبلغ 800 هزار دلار دستمزد پیشنهاد کرده است اما در ادامه این مبلغ مورد قبول این مربی قرار نگرفته و او خواستار دریافت یک میلیون و 500 هزار دلار شده است. اینکه مظلومی چه طور در جریان این اخبار قرار دارد خود سؤال مهمی است. از سویی اینکه چرا مظلومی اطلاعات خود از درون باشگاه استقلال را به بیرون نشر داده نیز مسأله دیگری است که مدیران استقلال باید پی این موضوع را بگیرند.

جستجو
آرشیو تاریخی