صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و شصت و دو - ۱۵ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و شصت و دو - ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۷

افکار عمومی در انتظار شفاف‌سازی

سرنوشت نامعلوم پرداخت دستمزد 100 میلیاردی نکونام

باشگاه استقلال چند روز قبل با جواد نکونام قطع همکاری کرد. گفته شد که این قطع همکاری در حالی انجام شده که نکونام استعفای کتبی خود را تقدیم مدیران این باشگاه کرده است. حتی اگر فرض را بر همین مسأله بگذاریم و نکونام با استعفای کتبی از این باشگاه جدا شده باشد، این سؤال قابل بررسی است که سرمربی استقلال چه میزان از دستمزد باقی‌مانده خود را دریافت خواهد کرد؟
پیش از اینکه نکونام تصمیم به ارائه استعفانامه کتبی به باشگاه استقلال بگیرد، بارها گفته شد که این مربی برای اینکه باشگاه را ناچار به پرداخت باقی مطالبات خود کند راضی به ارائه استعفانامه کتبی نمی‌شود. در واقع اینطور به نظر می‌رسید که نکونام در پی تحت فشار قرار دادن مالی باشگاه استقلال است و به نوعی قصد دارد تمام آن دستمزدی که در زمان مدیریت حجت کریمی در قراردادش قید شده را از باشگاه استقلال دریافت کند.
ارائه استعفا از سوی نکونام ممکن است پرداخت این حجم از پول را به نوعی تعلیق کند اما چنانچه کریمی در قرارداد با نکونام ذکر کرده باشد که تحت هر شرایطی دستمزد او پرداخت خواهد شد، برای باشگاه استقلال یک بحران مالی بزرگ ایجاد شده و مدیران کنونی این باشگاه باید تا ریال آخر دستمزدی که در قرارداد نکونام قید شده را بپردازند.
حال ممکن است باشگاه استقلال پیش از قطع همکاری با نکونام با وی به توافقاتی هم رسیده باشد و احتمالاً نکونام را مجاب به توافق مالی کرده باشد. برخی معتقدند که باشگاه استقلال شاید توانسته مبلغی از نکونام تخفیف بگیرد اما نه مدیران باشگاه استقلال و نه خود نکونام پیرامون این ماجرا اطلاع‌رسانی دقیقی نکرده‌اند و این موضوع نیز مانند بسیاری از مسائل مالی در باشگاه استقلال مبهم و مسکوت باقی مانده است.
به هرحال برای افکار عمومی و رسانه‌ها مهم است که از سوی باشگاه استقلال و یا شخص نکونام پیرامون این موضوع اطلاع‌رسانی دقیق انجام شود و پرده از این راز که تکلیف دستمزد 100 میلیاردی نکونام چه خواهد شد، برداشته شود.

جستجو
آرشیو تاریخی