اردوگاه سرخ

 شناسایی مدارس فوتبال غیرمجاز
اقداماتی که باشگاه پرسپولیس انجام داده در فوتبال باشگاهی ما بی‌سابقه است و می‌تواند الگویی برای دیگر باشگاه‌ها باشد. بعد از ثبت لوگوی فارسی و انگلیسی پرسپولیس توسط این باشگاه، اقدام مهمی در جهت جمع‌آوری اقلام غیرمجاز با لوگوی باشگاه صورت گرفت.
حالا در جدیدترین اقدام قرار است تمام مدارس فوتبالی که در سراسر ایران از نام و لوگو باشگاه پرسپولیس به صورت غیرقانونی استفاده می‌کنند شناسایی شوند و در صورت عدم همکاری و امضای قرارداد حرفه‌ای تعطیل شوند یا دیگر از نام و لوگوی پرسپولیس استفاده نکنند. در این صورت فقط مدارس فوتبالی که با باشگاه پرسپولیس قرارداد حرفه‌ای امضا می‌کنند می‌توانند از نام و لوگوی باشگاه استفاده کنند.


غیبت دو بازیکن السد مقابل پرسپولیس
تیم فوتبال السد که 30 مهر در چهارچوب دور سوم گروه غرب لیگ نخبگان آسیا میزبان پرسپولیس خواهد بود دو بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت. طبق اعلام باشگاه السد، پدرو میگل و یوسف عطال که در بازی دور دوم لیگ نخبگان آسیا برابر استقلال (2 بر صفر به سود السد) آسیب دیده بودند، دیدار بعدی در این مسابقات با پرسپولیس را از دست دادند. میگل حداقل به مدت سه ماه و عطال شش تا هشت هفته از میادین دور خواهند بود. این موضوع چالش‌ بزرگی برای سانچس سرمربی اسپانیایی السد در دیدارهای لیگ ستارگان قطر و لیگ نخبگان آسیا ایجاد کرده و باید به دنبال راه‌حل باشد.


درخواست رسمی برای تعویق دیدار با ملوان
باشگاه پرسپولیس رسماً خواهان تعویق دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل ملوان بندرانزلی در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر شده است. با توجه به دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در تاریخ 24 مهر ماه، باشگاه پرسپولیس به طور رسمی از سازمان لیگ درخواست کرد تا دیدار هفته هشتم این تیم مقابل ملوان بندر انزلی که قرار است طبق برنامه در تاریخ 26 مهر ماه برگزار شود، به تعویق بیفتد. در همین راستا مسئولان سازمان لیگ قرار است امروز(یکشنبه) و پس از اعلام رسمی لیست تیم ملی درباره تعویق دیدار پرسپولیس – ملوان تصمیم‌گیری کنند. هرچند با توجه به تعداد بالای ملی‌پوشان داخلی و خارجی پرسپولیس، احتمالاً با درخواست سرخپوشان برای تعویق این مسابقه موافقت خواهد شد. با توجه به اینکه تیم پرسپولیس در تاریخ 30 مهر ماه باید در لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد قطر برود، در صورت موافقت سازمان لیگ برای تعویق دیدار پرسپولیس – ملوان، زمان این مسابقه به بعد از هفته دهم لیگ برتر موکول خواهد شد.


لوسادا همچنان دلخور از باشگاه
پپه لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی سابق پرسپولیس همچنان مطالبات فصل گذشته خود را دریافت نکرده و این مسأله را در مصاحبه‌هایش بروز می‌دهد. لوسادا گفت: من همه امور را به وکیل خود واگذار کرده‌ام و او این مسائل را پیگیری می‌کند.
او در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون مدیران باشگاه تلاشی برای پرداخت مطالبات او کرده‌اند یا خیر، گفت: تا جایی که من اطلاع دارم خیر آنها تلاشی در این زمینه نکرده‌اند.

 
یک میهمان ویژه در اردو
اردوی شب قبل از بازی سرخپوشان یک میهمان ویژه داشت. نگار واشقانی فراهانی، قهرمان جوان ایران در مسابقات پاراآسیایی کاراته در چین، جمعه شب در هتل محل اقامت سرخپوشان حاضر شد و با اعضای تیم دیدار و گفت‌و‌گو کرد و با قرمزپوشان عکسی به یادگار گرفت.


توضیح باشگاه درباره نشست خبری
بعد از حواشی نشست خبری قبل از بازی گاریدو و اینکه او به سؤالی درباره حضورش در کلاس مربیگری اسپانیا جواب نداد و جلسه را ترک کرد، باشگاه پرسپولیس توضیح داد: از ابتدای فصل و با حضور گاریدو روی نیمکت پرسپولیس، سرمربی اسپانیایی به وضوح تأکید کرده که فقط و فقط به سؤالاتی پاسخ می‌دهد که درباره بازی و مسائل فنی مربوط به آن باشند. اما این اتفاق چند بار در نشست‌های مختلف تکرار شد و اصحاب محترم رسانه سؤالاتی خارج از فضای مربوط به بازی مطرح کردند. مرور نشست‌های خبری قبلی این موضوع را تأیید می‌کند که هر بار گاریدو با اشاره به این سؤال‌ها درخواست خود را مبنی بر پرسیدن سؤال‌های فنی مطرح کرد در ادامه نیز همیشه پاسخگوی سؤالات بوده و مسأله خاصی درباره ارتباط و‌ تعامل با رسانه‌ها وجود نداشته و ندارد اما تکرار شدن این موضوع برای چندمین بار درنهایت سرمربی پرسپولیس را وادار به واکنش کرد.
در نهایت این امیدواری وجود دارد که خبرنگاران و اهالی محترم رسانه از این پس در نشست‌های خبری تنها به مطرح کردن سؤال‌های فنی پرداخته و از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و غیرفنی بپرهیزند.

جستجو
آرشیو تاریخی