اخبار

 صدرنشینی سایپا و بانک شهر
در لیگ کشتی آزاد
 پس از پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام یادگار امام(ره) سازمان لیگ جدول رده‌بندی تیم‌ها در دو گروه الف و ب را اعلام کرد.  در گروه الف این مسابقات تیم سایپای تهران با ۳ پیروزی در صدر گروه قرار دارد و تیم‌های ستارگان پاس ساری، دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و نیروی زمینی ارتش به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار دارند. در گروه ب این رقابت‌ها نیز تیم بانک شهر با ۳ پیروزی در جایگاه نخست قرار دارد و تیم‌های صنایع غذایی معینی‌پور، پانلا و مقاومت البرز به ترتیب دوم تا چهارم هستند.
 

بازگشت علی محمدی به کشتی
مدیر سابق تیم‌های ملی کشتی فرنگی با حکم رئیس فدراسیون، به عنوان سرپرست انستیتو کشتی منصوب شد.
علی محمدی با حضور در فدراسیون کشتی، حکم انتصاب خود را از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون دریافت کرد. محمدی پیش از این به‌عنوان مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی فعالیت می‌کرد. فدراسیون کشتی از زحمات و تلاش‌های جاسم امیری رئیس پیشین انستیتو کشتی که از این سمت استعفا داده بود نیز قدردانی کرد.


 خیام در تنیس روی میز جهانی شد
آدرینا خیام ملی‌پوش هوپس دختران پینگ‌پنگ ایران جواز حضور در مسابقات هوپس قهرمانی جهان به میزبانی پاراگوئه را گرفت. خیام در مسابقات هوپس قهرمانی آسیا با پنجمی و البته وایلدکارت مجوز حضور در این رقابت‌ها را بدست آورد.
 

رقبای بسکتبال طبیعت مشخص شدند
رقبای تیم بسکتبال طبیعت اسلامشهر در سوپرلیگ غرب آسیا مشخص شدند.
مراسم قرعه‌کشی فصل سوم مسابقات سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد و تیم طبیعت اسلامشهر به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها رقبایش را در دور گروهی شناخت. به این ترتیب تیم طبیعت اسلامشهر در گروه A رقابت‌ها (لیگ منطقه‌ای غرب آسیا) با تیم‌های الوحدا سوریه و ساجس همگروه شد. در گروه B این مسابقات نیز تیم‌های الریاضی لبنان (قهرمان دو فصل گذشته غرب آسیا)، امان‌یونایتد و الدیفاع همگروه‌اند.
 این مسابقات از تاریخ ۱۴ آذر به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شوند.


قهرمانی والیبال نشسته سپاهان
تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان بعد از هفتمین قهرمانی لیگ برتر، در اولین دوره مسابقات باشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه شرکت می‌کند.
 این رقابت‌ها اول تا 11 آبان ماه در دو بخش مردان و بانوان به میزبانی کشور چین در شهر هانگژو برگزار می‌شود. نمایندگان کشورهای چین، ژاپن، قزاقستان، استرالیا، کره‌جنوبی، هنگ‌کنگ و تایلند دیگر تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هستند.
 

پیروزی دختران بدمینتون قم و زنجان
هفته دوم لیگ برتر بدمینتون زنان با پیروزی تیم‌های فرهمند قم و درخشان زنجان برابر حریفان و صدرنشینی درخشان به پایان رسید. دومین هفته از لیگ برتر بدمینتون زنان در شهرهای تهران و زنجان برگزار شد که در بازی‌های برگزار شده در زنجان، تیم درخشان این شهر ۵ بر صفر برابر شهیدفخار مشهد به پیروزی رسید و با دومین پیروزی فصل، صدرنشین ماند.
 در مسابقه انفرادی اول ثنا حسنلو از سد فاطمه احمدزاده گذشت و در دومین مسابقه انفرادی آیدا عنایتی با وجود شکست در گیم اول، دو بر یک فاطمه زهرا شمس‌آبادی را از پیش‌رو برداشت.
 در مسابقه دونفره اول، تیم نسترن کرمی و آیسان شوریده ۲ بر صفر فاطمه احمدزاده و زینب ارحمی را شکست دادند و در دومین رقابت دوبل، تیم آیدا عنایتی و فاطمه مقدم از سد تیم مبینا نبی‌نژاد و ملیکا یحایی گذشت. پیروزی نسترن کرمی در دوگیم برابر فاطمه مایونی در سومین رقابت انفرادی، پایان‌بخش این مسابقه بود و برتری قاطع تیم بدمینتون درخشان زنجان را رقم زد.
در تهران هم تیم نویان پنج بر صفر برابر تیم فرهمند قم بازنده شد. بدین ترتیب پرونده هفته دوم لیگ بدمینتون دختران بسته شد. در هفته سوم، شهیدفخار مشهد به دیدار فرهمند قم می‌رود و درخشان زنجان با نویان تهران مسابقه خواهد داد.

جستجو
آرشیو تاریخی