صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و شصت و یک - ۱۴ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و شصت و یک - ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۵

پیش بازی و مصاحبه

استقلال خوزستان- سپاهان؛ ساعت 19
فقط باید ببری
هر دو تیم بازی هفته گذشته‌شان را با شکست پشت سر گذاشته‌اند. آبی‌های خوزستانی در انزلی نتیجه را به ملوان واگذار کرده و شاگردان مورایس در خانه مقابل تیم 10 نفره تراکتور باختند. حالا سه امتیاز این بازی با توجه به جایگاه دو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد. سپاهان برای حفظ فاصله‌اش با تیم‌های مدعی چاره‌ای جز پیروزی ندارد. با اینکه آنها در بازی لیگ قهرمانان آسیا با 4 گل استقلال تاجیکستان را از پیش رو برداشتند اما هواداران سپاهان از این بازی فقط پیروزی می‌خواهند. از آن طرف بوژوویچ، سرمربی تیم میزبان که به شدت هم از سوی باشگاه حمایت می‌شود، در صورت پیروزی شرایط بسیار بهتری را در جدول به دست خواهد آورد.


حاجی‌پور: استعفایی در کار نبود
البرز حاجی پور، مدیر تیم استقلال خوزستان درباره پرداختی‌ها به بازیکنانش می‌گوید: «10درصد از قرارداد اعضای تیم در هفته دوم پرداخت شد و بعد از بازی با ملوان استراحت کردند و سپس تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتند. سرمربی تیم یک روز به تیم استراحت داد و می‌خواست به بازیکنان یک شوک وارد کند. بحث اعتصاب مطرح نبود.»
او در مورد اینکه ورزشگاه غدیر که استادیوم خانگی استقلال خوزستان محسوب می‌شود، حدود 48 ساعت قبل از دیدار با سپاهان میزبان نفت و گاز گچساران - نفت مسجدسلیمان بوده، این طور می‌گوید: «همانند ما که ورزشگاه غدیر را برای دیدار با استقلال در اختیار نداشتیم،‌ نفت و گاز گچساران شرایط مشابهی داشت و گفتند ورزشگاه غدیر را برای سه مسابقه در اختیار ما بگذارید. میزبانی بعدی نفت و گاز با مسابقه ما همزمان است و اگر زمان بازی آنها تغییر کند، مشکلی با میزبانی این تیم در غدیر نداریم. شرکت نفت یک زمین تمرین به نام «واش واتر» دارد که نزدیک هتل و خوابگاه استقلال خوزستان است و در این زمین تمرین می‌کنیم. به همین خاطر، ما هم می‌خواستیم با نفتی‌ها همکاری کنیم و فقط پولی برای اجاره آمبولانس گرفتیم.»


کلانتری: حاشیه‌سازها را به خدا واگذار می‌کنم
علی کلانتری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که تیمش را به هیچ وجه مستحق شکست مقابل نفت و گاز گچساران نمی‌داند، درباره حواشی اطراف تیمش می‌گوید: «برای آمدن به مسجدسلیمان، نه رانت داشته‌ام، نه التماس کرده‌ام و نه وزیر و وکیل داشته‌ام ولی آن سه چهار آدم جیره‌خوار که مغازه‌شان را پر از لاستیک می‌کنند یا به حساب آنها پول واریز می‌کنند، به خدا واگذار می‌کنم. در نیمه اول بازی ۸۰ به ۲۰ به سود ما بود و فرصت گلزنی هم داشتیم. در نیمه دوم بازی پایاپای بود و دو تیم فرصت داشتند.
در روزی که نباید بازی را واگذار می‌کردیم، شکست خوردیم.» به نظر می‌رسد که او قصد ماندن ندارد: «سه چهار نفر گماشته هستند که شرایط جیره‌خواری‌شان بسته شده است. افتخار می‌کنم تیمی سالم بسته‌ایم. تمام زیر۲۳ ساله‌های تیم‌مان بومی و ۹۹ درصد آنها مسجدسلیمانی هستند. من اگر از اینجا رفتم مردم بدانید این افراد به جیب‌شان که پر و شکم‌شان که فربه شود، فقط نگاه می‌کنند که هر دو نیز از مال حرام است.»

جستجو
آرشیو تاریخی