صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و شصت و یک - ۱۴ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و شصت و یک - ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۵

سرمربی که نباید موقعیت گل خلق کند

رحمتی: استقلال پرمهره‌ترین تیم ایران است

سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره بازی تیمش مقابل استقلال می‌گوید: «با یکی از بهترین تیم‌ها و پرمهره‌ترین تیم ایران بازی داریم. شش هفته از لیگ گذشته و سعی کردیم کاستی‌هایی که از سال قبل و ابتدای این فصل به لحاظ بازیکن داشتیم برطرف کنیم. فکر می‌کنم به غیر از دیدار با تراکتور تبریز که مستحق شکست بودیم، 5 بازی دیگرمان پایاپای بوده و بدشانسی باعث شد که به سه امتیاز بازی‌ها دست پیدا نکنیم. محمدرضا اخباری در دیدار گل گهر با ما بهترین مهار را داشت و شاید می‌توانستیم با سه امتیاز از سیرجان بازگردیم. در تعطیلی لیگ، شرایط‌مان بهتر شد و در حال حاضر 25 سرباز و جنگجو داریم که همدل و هم‌قسم شده‌اند تا بتوانیم دو عدد صفر هوادار در جدول رده‌بندی را از بین ببریم. مقابل استقلال با تمام توان و انرژی‌مان بازی خواهیم کرد تا به آن چیزی که هدف اصلی‌مان است، برسیم.»
او با اشاره به گل نزدن تیمش در شش هفته ابتدایی لیگ این طور می‌گوید: «دوست ندارم درباره گذشته‌ها حرف بزنم ولی ما ایرانی‌ها عادت داریم نیمه خالی لیوان را ببینیم. سال گذشته تیم سیزدهم فصل (نساجی) تحویل من داده شد و با خرید 7 بازیکن توقع پیروزی مقابل الهلال عربستان را داشتند. هوادار سال گذشته در 5 بازی 21 گل خورده و خیلی از بازیکنان از این تیم رفتند. خدا را شکر با مالکیت و مجموعه باشگاه همسو و هم‌قدم پیش می‌رویم. ما می‌دانیم چه چیزی داشتیم و چه خواهیم داشت. شما چرا نمی‌پرسید تیمی که در 5 بازی 21 گل خورده بود، امسال در 6 بازی 6 گل خورده داشته است؟! ببخشید، وظیفه من به عنوان سرمربی خلق موقعیت کردن و موقعیت گل ندادن به حریف است؟
در دیدار با فولاد خوزستان یک ضربه در چهارچوب به سمت دروازه ما زده و همان گل شد. این مسأله به جوانی و عدم هماهنگی برمی‌گردد. من اردوی پیش فصل برای تیمم نداشتم. شرایطی که الان داریم رو به جلو است.
خیلی‌ها می‌گویند مهدی رحمتی تیم پدیده مشهد را به لیگ دسته اول انداخت، در صورتی که با پدیده نهم شدم و سال بعدی که در این تیم نبودم سقوط کرد.
 اینکه بخواهیم برداشت‌های‌مان به خاطر نظرات‌ خودمان باشد، درست نیست. ما رو به جلو حرکت می‌کنیم. در دیدار قبلی با یکی از تیم‌های پرمهره ایران یعنی گل‌گهر بازی داشتیم.
این تیم را کنترل کردیم و دو، سه موقعیت خیلی خوبی داشتیم که یکی از توپ‌ها را اخباری گرفت و تبدیل به بهترین سیو هفته شد. باید بدانیم چه چیزهایی در تیم ما کم بوده و امسال پُر شده است.»

جستجو
آرشیو تاریخی