صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و شصت و یک - ۱۴ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و شصت و یک - ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۵

اخباری: هر تیمی استراتژی و فلسفه دارد

به خاطر پرسپولیس VAR می آورند

سعید اخباری در خصوص دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: «تیم بزرگ و پرهوادار پرسپولیس از کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی بهره می‌برد. این تیم بازیکنان باتجربه‌ای دارد و تلاش می‌کنیم استراتژی مناسبی داشته باشیم تا روند خوب‌مان را حفظ کنیم. بازیکنان تاکتیک‌پذیری داریم که برای حضور در لیگ برتر لحظه‌شماری می‌کردند و اهداف بزرگی دارند. به نظرم یک مسابقه تاکتیکی خواهیم دید.»
اخباری با اشاره به تأثیر کیفیت زمین مسابقه روی بازی هر دو تیم افزود: «زمین خوب هم برای ما خوب است، هم برای پرسپولیس که روی زمین بازی می‌کند. ما هر بار ورزشگاه نامناسبی داشتیم، از وضعیت زمین آسیب خوردیم؛ مانند دیدارهایی که در ورزشگاه‌های نقش جهان و انزلی داشتیم که در حد لیگ برتر نیست. امیدوارم شرایط زمین به گونه‌ای نباشد که دو تیم ضرر کنند.»
سرمربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان با ابراز تأسف از مشکلات ورزشگاه‌های کشور بیان کرد: «بازیکنان فوتبال رؤیای بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را دارند. متأسف هستیم وضعیت در پایتخت به گونه‌ای شده است که مجبور هستیم در ورزشگاه تختی بازی کنیم و نمی‌دانیم این استادیوم چه وضعیتی دارد. با این حال شرایط برای دو تیم یکسان است و بازی با کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود.»
اخباری با بیان اینکه VAR برای اولین بار در دیدارهای چادرملو استفاده خواهد شد، گفت: «همه بازی‌های برخی تیم‌ها با استفاده از کمک داور ویدیویی برگزار شده است و در مسابقه امروز (شنبه) به دلیل حضور پرسپولیس از VAR استفاده می‌شود. چند تیم با همین سیستم، حق خود را گرفته‌اند و نمی‌شود تیم‌های زیادی که از VAR برای بازی‌های آنها استفاده نشده است، کنار آن تیم‌ها رده‌بندی شوند. امیدوارم اگر تجهیزات VAR کمی داریم، استفاده از این سیستم برای بازی‌ها با قرعه‌کشی مشخص شود؛ نه اینکه چند تیم خاص هر هفته VAR داشته باشند.»
سعید اخباری درباره جوانگرایی در تیمش توضیح داد: «هر تیمی استراتژی و بودجه و فلسفه دارد. فلسفه ما استفاده از بازیکنانی بود که در لیگ یک بازی کردند. ما سه بازیکن لیگ برتری جذب کردیم و چند بازیکن خارجی که در چهارچوب باشگاه بودند. امروز خواهید دید که چه بازیکنان باکیفیتی داریم، آنها حقشان را از فوتبال نگرفتند و اگر در این بازی اعتماد به نفس داشته باشند، به انتخاب من ایمان می‌آورید. ما از ماراتن 34 هفته‌ای لیگ یک خارج شدیم و در جام حذفی هم تا یک چهارم بالا رفتیم. یعنی 39 بازی را سپری کردیم و وقتی آمدیم لیگ برتر دیدیم این هم ماراتن است. یک هفته لغزش داشته باشیم جایگاه هفتم را از دست خواهیم داد و تمام تلاشمان این است این جایگاه را حفظ کنیم. ما مقابل پرسپولیس برای برد یا کسب امتیاز خواهم رفت. ما و پرسپولیس در تمام بازی‌ها گلزنی کردیم و دوست داریم هجومی بازی کنیم. دوست داریم امروز با فوتبالی در خور لیگ برتر بازی کنیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی