اردوگاه سرخ

چهره‌های خندان در تمرین
سرخپوشان پایتخت تمرین دیروز خود را از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه، پس از صحبت‌های سرمربی، آغاز کردند. این جلسه تمرین یک ساعت به طول انجامید و بیشتر به چالش‌های گروهی از سوی کادر فنی اختصاص داشت که بازیکنان به صورت گروهی در آن شرکت داشتند. این چالش‌ها با استفاده از موانع و دروازه‌های کوچک در دستور کار بود. انجام این موارد، فضای شاد و جذابی را ایجاد کرده بود و بازیکنان با روحیه‌ای بالا و چهره‌هایی خندان، بخش‌های مختلف تمرین را به اجرا در آوردند. امید عالیشاه کماکان تنها مصدوم تیم است که زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را انجام می‌دهد و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.


افتتاح ورودی بانوان
یکی از مسائلی که درباره ورزشگاه تختی مطرح بود، اختصاص جایگاه بانوان برای حضور طرفداران زن بود که این مسأله مرتفع شده است. ورودی جایگاه بانوان ورزشگاه تختی به طور مجدد راه‌اندازی شده و بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس حدود 700 نفر از طرفداران زن پرسپولیسی می‌توانند روز شنبه با حضور در استادیوم تختی در جایگاه مخصوص بنشینند و بازی تیم محبوب خود مقابل چادرملو را از نزدیک تماشا کنند.


تأیید جریمه توسط استیناف
باشگاه پرسپولیس که پیش از این به دلیل تخلفات تماشاگرانش در بازی با فولاد خوزستان از سوی کمیته انضباطی با جریمه نقدی 110 میلیون تومانی مواجه شده بود، به استیناف اعتراض کرد اما این کمیته استیناف حکم قبلی را تأیید کرده است. بر این اساس باشگاه پرسپولیس باید 110 میلیون تومان را به خاطر روشن کردن مواد آتش‌زا از سوی تماشاگران پرداخت کند.


جمع‌آوری کالاهای قلابی با اسم پرسپولیس
با پیگیری باشگاه و همکاری مرجع قضایی و نیروی انتظامی، بخشی از اقلام با برند و نام پرسپولیس که بدون اخذ مجوز از باشگاه در فروشگاه‌ها عرضه می‌شد، ضبط شد و اخذ حکم برای پلمب و جریمه نقدی آنها در دستور کار قرار دارد. پس از ارسال اظهارنامه، با همکاری کلانتری محترم ۱۲۹ جامی بر اساس موازین قانونی نسبت به ضبط اقلام مذکور از فروشگاه‌هایی که نسبت به هشدار صادره توجه نداشتند، اقدام شد. همچنین مهلت مجددی برای مالکان فروشگاه‌ها تعیین شد که در صورت عدم اخذ مجوز و ارتکاب مجدد تخلف، پیگیری حقوقی و قضایی برای پلمب فروشگاه و تعیین جریمه نقدی از سوی باشگاه در دستور کار قرار می‌گیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی