خبر

حسین‌زاده در کنار اسکوچیچ
با وجود نیامدن تیم موهون باگان هند به کشورمان، کنفدراسیون فوتبال آسیا مراحل برگزاری این مسابقه را انجام داد و حتی اقدام به برگزاری کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی هم کرد. در این بین دراگان اسکوچیچ که برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در اتاق نشست مطبوعاتی حضور یافته بود، برای همراهی خودش در این کنفرانس امیرحسین حسین‌زاده، مهاجم گلزن تیمش را انتخاب کرد. حسین‌زاده که بهترین گلزن تراکتور در این فصل محسوب می‌شود و پنج گل به ثمر رسانده، در این نشست مطبوعاتی در قامت ستاره اصلی تراکتور ظاهر ‌شد.


ملوان و سپاهان نقره‌داغ شدند
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صبح دیروز آرای تخلفات دیدار تیم‌های سپاهان و ملوان که در چهارچوب مسابقات هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و با پیروزی طلایی‌پوشان به پایان رسید، صادر کرد؛ دیداری که به دلیل درگذشت هوادار ملوان با حواشی زیادی همراه بود. براساس آرای صادرشده، مازیار زارع، سرمربی تیم فوتبال ملوان، به دلیل رفتار غیرورزشی به یک جلسه محرومیت که به مدت شش ماه تعلیق خواهد شد، محکوم شده است. با اعلام کمیته انضباطی این حکم قطعی و قابل اجرا خواهد بود. همچنین باشگاه سپاهان به دلیل استفاده هواداران منتسب به این تیم از لیزر و فحاشی به تیم مقابل به پرداخت ۵۰میلیون جریمه محکوم شده و تیم ملوان نیز به دلیل دریافت هفت اخطار توسط بازیکنان، فحاشی به مقامات رسمی، شکستن صندلی و پرتاب بطری و نقض اصول کلی رفتار باید ۱۱۰میلیون تومان جریمه پرداخت کند. محمد بادافره، مدیر تیم فوتبال ملوان هم به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۵۱میلیون تومان پول محکوم شده است؛ حکمی که دلیل آن بدرفتاری با مقام رسمی مسابقه قید شده است. محمدحسین باغی و نیما کاظمی (دو عضو تدارکات تیم ملوان) نیز به ترتیب به‌دلیل رفتار غیرورزشی و نقض مقررات به توبیخ کتبی و یک جلسه محرومیت محکوم شده‌اند.


بازگشت عمری به تمرینات ملوان
با اعلام مدیر گروه پزشکی باشگاه ملوان محمد عمری که به دلیل درد شدید از ناحیه شکم و با تشخیص آپاندیسیت، تمرینات ملوان را ترک کرده بود، تحت عمل جراحی آپاندیس قرار گرفت و دو هفته از ترکیب تیم و مسابقات دور بود. عمری در دیدار ملوان مقابل استقلال خوزستان و شمس‌آذر در فهرست ملوان نبود و از روی سکوها شاهد بازی تیمش مقابل حریفان بود. عمری پس از دو هفته دوری از تمرینات ملوان روز گذشته در تمرینات شرکت کرد تا به آمادگی کامل برسد و دوباره برای ملوان بازی کند.

جستجو
آرشیو تاریخی