صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و هشت - ۱۰ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و هشت - ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اردوگاه آبی

رضایت از میزبانی قطری‌ها
قطری‌ها در استقبال از تیم استقلال سنگ تمام گذاشتند. دومین بازی آبی‌پوشان در لیگ نخبگان آسیا در حالی به میزبانی قطر در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار شد که قطری‌ها مثل همیشه به بهترین شکل ممکن میزبانی را به جا آوردند.
 برخلاف اینکه استقلال در بازی اول خود در لیگ نخبگان آسیا به بدترین شکل ممکن در ورزشگاه شهرقدس از تیم الغرافه قطر میزبانی کرده بود، مسئولان تیم السد در بهترین هتل و ورزشگاه و با امکاناتی در حد رقابت‌های آسیایی از نماینده کشورمان میزبانی کردند تا مثل همیشه نشان دهند آداب میزبانی را به خوبی به جا می‌آورند.
 
جشن تولد محمدی
همزمان با تقابل حساس
باشگاه استقلال تولد مهرداد محمدی وینگر خود را با انتشار پوستری تبریک گفت. درحالی‌که تولد محمدی و تقابل استقلال با تیم السد قطر مقارن شده است، باشگاه به این مناسبت پوستری طراحی و منتشر کرد تا تولد وینگر خود را تبریک بگوید.
 همچنین علاوه بر پوستر، قبل از شروع بازی در اردوی استقلال جشن تولد کوچکی برگزار شد تا در آستانه این تقابل حساس روحیه بازیکنان هم بالا برود.
استقلال درحالی پا به قطر گذاشت که بازی قبل خود در لیگ برتر ایران را مقابل پرسپولیس واگذار کرده بود و با شرایط روحی و روانی نامناسبی راهی تقابل با قطری‌ها شد. در آن سمت میدان اما تیم السد قبل از تقابل با نماینده کشورمان با نتیجه 4-2 تیم الغرافه را در لیگ قطر شکست داده بود تا با شرایطی مناسب به استقبال استقلال برود.
 

واکنش آقامحمدی
به حضور دوباره در باشگاه
این روزها شائبه‌هایی مبنی بر حضور دوباره علی آقامحمدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در این تیم به گوش می‌رسد که او خود در این‌باره می‌گوید: «به اصرار رئیس سازمان خصوصی‌سازی به استقلال آمدم اما در هیچ جلسه‌ای شرکت نداشتم. اگر بخواهند استقلال را به‌طورواقعی واگذار کنند، هواداران برای خرید سهام باشگاه حضور دارند.»
همچنین درحالی‌که پیش‌بینی می‌شد با حضور هلدینگ خلیج فارس، استقلال فصل خوبی را شروع کند، آبی‌پوشان با 5 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر ایران قرار دارند که آقامحمدی در این‌باره هم گفت: «هلدینگ خیلی از مشکلات را حل کرده است ولی استقلال مالکی می‌خواهد که همیشه و همه‌جانبه از تیمش حمایت کرده و هوایش را داشته باشد.»
حالا باید دید ماجرای بازگشت دوباره آقامحمدی به استقلال تا چه اندازه صحت داشته و در روزهای آینده به کجا می‌رسد.
 

نظر متفاوت سانچس درباره استقلال
فلیکس سانچس سرمربی تیم السد قطر در صحبت‌های عجیب قبل از تقابل با شاگردان نکونام، استقلال را تیمی هجومی و بابرنامه
دانست.
برخلاف اینکه جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان این روزها مخالفان زیادی در داخل ایران داشته و هواداران استقلال انتقاد زیادی به تاکتیک و نتایج تیم محبوب‌شان دارند، سرمربی السد در نشست خبری قبل از بازی به تمجید از تیم نکونام پرداخت و آبی‌پوشان را تیمی هجومی و با برنامه
دانست.  این درحالی است که صحبت‌های او با نظرات داخل ایران کاملاً در تناقض است و به نظر می‌رسد سانچس برای آنالیز استقلال فقط به بازی این تیم مقابل الغرافه بسنده کرده و از بازی‌های استقلال در لیگ برتر ایران خبر ندارد.
 

شایعه عجیب حضور نکونام در سپاهان
یک روز مانده به شروع تقابل استقلال با تیم السد در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا شایعات عجیبی پیرامون جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان مطرح شد. درحالی‌که نکونام بعد از باخت مقابل سرخپوشان در دربی پایتخت استعفا داد، مسئولان استقلال موافقت نکردند و نکونام هم پای پرواز قطر، حاضر به همراهی استقلال شد. در این میان یک روز قبل از دیدار استقلال و السد قطر شایعات عجیبی مطرح شده که قرار است جواد نکونام هدایت طلایی‌پوشان سپاهان را برعهده بگیرد. این خبر درحالی مطرح شد که مسئولان استقلال درحال حاضر با حمایت از نکونام مانع از استعفای او شدند و نشان دادند که پشت او ایستاده‌اند، همچنین این‌طور که به نظر می‌رسد مورایس سرمربی فعلی سپاهان هم مشکلی با مسئولان این تیم نداشته و حال معلوم نیست که این شایعات از کجا آب می‌خورد.

جستجو
آرشیو تاریخی