صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و هشت - ۱۰ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و هشت - ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۷

با منتفی شدن میزبانی در مشهد و تختی

ملاقات با رونالدو و رفقا در قلعه‌حسن‌خان

 با منتفی شدن میزبانی استقلال در لیگ نخبگان آسیا در شهر مشهد، حالا تنها گزینه پیش روی آبی‌ها برای میزبانی از تیم فوتبال النصر، ورزشگاه شهدای شهرقدس است.
پس از برگزاری نخستین بازی استقلال در لیگ نخبگان برابر الغرافه در ورزشگاه شهدای شهرقدس، وزیر ورزش و جوانان در اظهارنظری اعلام کرد انتخاب این ورزشگاه برای میزبانی در رقابت‌های لیگ نخبگان کج‌سلیقگی بود. بعد از این اظهارنظر مدیران باشگاه استقلال مجدداً با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی وارد مذاکره شدند و با ارسال نامه‌ای رسمی از مدیران استان و شورای تأمین مشهد درخواست کردند با میزبانی استقلال در ورزشگاه امام رضا(ع) در روز اول آبان‌ماه موافقت کنند اما مدیران اجرایی خراسان رضوی مثل نوبت قبل به این درخواست پاسخ روشنی ندادند و تنها مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ارتباط تلفنی با یک برنامه ورزشی، آب پاکی را روی دست استقلالی‌ها ریخت و تأکید کرد، استاندار خراسان رضوی با میزبانی باشگاه استقلال در ورزشگاه امام رضا(ع) موافق نیست و از نظر ما بازی در این ورزشگاه مردم مشهد را به دردسر می‌اندازد به همین دلیل اگر آنها علاقه به بازی در مشهد دارند، می‌توانند به ورزشگاه ثامن بروند.
اما تاج‌فیروز خبر نداشت که ورزشگاه ثامن قابلیت بازی آسیایی را ندارد چون به گفته مهدی تاج این ورزشگاه اصلاً در فهرست ورزشگاه‌های مورد تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود ندارد. با منتفی شدن میزبانی استقلال در ورزشگاه امام رضا(ع)، مسئولان دستگاه ورزش پیشنهاد برگزاری بازی استقلال–النصر در ورزشگاه تختی را ارائه کردند اما از آنجا که هنوز عملیات عمرانی ورزشگاه تختی تمام نشده، امکان برگزاری این بازی در ورزشگاه تختی وجود نداشت؛ به همین دلیل تنها گزینه استقلال برای میزبانی از النصر ورزشگاه شهدای شهرقدس است.
حالا سؤال مهمی که برای افکار عمومی مطرح شده، این است که با توجه به سابقه سفر رونالدو به تهران و استقبال عجیب و غیرمنتظره هواداران این بازیکن، آیا ورزشگاه شهدای شهرقدس پتانسیل لازم برای میزبانی این دیدار را دارد یا اینکه باید منتظر اتفاقات حاشیه‌ای فراوان بابت حضور رونالدو در تهران باشیم؟
از طرفی مسأله کیفیت چمن ورزشگاه شهدای شهرقدس هم نگرانی فراوانی را برای اهالی فوتبال به وجود آورده، تا حدی که برخی مدعی شدند با برگزاری این دیدار مهم در ورزشگاه شهرقدس بار دیگر جو رسانه‌ای عجیبی علیه فوتبال ایران به وجود خواهد آمد که قطعاً چالش جدیدی برای فوتبال ما به شمار می‌آید.

جستجو
آرشیو تاریخی