صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و هشت - ۱۰ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و هشت - ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۶

بازیکنان فعلی پرسپولیس وارثان خوبی برای نسل ما هستند

درخشان:فقط به قهرمانی در لیگ برتر دلخوش نباشیم

ناصر قراگزلو
خبرنگار


حمید درخشان تیم فعلی پرسپولیس با هدایت گاریدو را تیم خیلی خوب و صاحب حس قهرمانی می‌داند.

 در خصوص شرایط بازی پرسپولیس مقابل تیم چادرملو چه پیش‌بینی دارید؟
پرسپولیس رفته رفته و هر بازی که گذشت شرایط خوبی پیدا کرد. این بار هم امیدوارم ورزشگاه تختی شرایط خوبی به لحاظ زمین چمن داشته باشد چون در این صورت حتماً شرایط به گونه‌ای خواهد شد که پرسپولیس می‌تواند درادامه راه بردهایش را مقابل چادرملو هم تکرار کند.
  در صورت پیروزی مقابل چادرملو چقدر به صدرنشینی خوشبین هستید؟
قطعاً اگر پرسپولیس بخواهد باز هم قهرمان شود در اولویت اول باید برنده شود و به صدر برسد تا با تثبیت خودش در صدر بتواند قهرمانی دیگری کسب کند.
 با توجه به سابقه قبلی خودتان و بقیه ستاره‌های پرسپولیس فکر می‌کنید تیم و بازیکنان فعلی وارثان خوبی برای تیم و بازیکنان قبلی بوده‌اند؟
بازیکنان قدیمی بدون پول پرسپولیس را در اوج نگه داشتند و واقعاً شایسته تقدیر هستند. آنها ارث بزرگی را به نسل‌های بعدی رساندند. با وجود این باید بگویم که کسب قهرمانی‌های متوالی مانند گلات قهرمانی و دو بار رسیدن به فینال آسیا نشان داد که بازیکنان فعلی و چند سال اخیر وارثان خوبی برای بازیکنان بزرگ پرسپولیس بوده‌اند که سال‌ها موفق شده‌اند بهترین عناوین را کسب کنند.
 بار قبل اعتقاد به تقویت پرسپولیس در پست پلی میکر و مهاجم داشتید. هنوز هم بر سر صحبت قبلی‌تان هستید؟
با حضور مهاجم خارجی و اضافه شدن سعید مهری فکر می‌کنم پرسپولیس شرایط خوبی دارد و ان‌شاءالله که با همین بضاعت در لیگ نخبگان و ادامه لیگ باز هم می‌تواند روند موفق خودش را ادامه دهد.
  فکر می‌کنید پرسپولیس قادر به کسب عنوان قهرمانی و موفقیت در لیگ نخبگان با وجود جنگ نابرابرخواهد بود؟
باید هزینه و باشگاه‌هایمان را درست کنیم و جنگ نابرابر و فاصله را با تیم‌های پرهزینه و پیشرفته به حداقل برسانیم. باید بیشتر تلاش کنیم و فقط به قهرمانی در لیگ ایران دلخوش نباشیم چون این قهرمانی برای بهترین تیم فوتبال باشگاهی ما نیست.
 در خصوص ابقای مدیرعامل پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
حتماً تصمیم درستی بوده چون دلیلی برای تغییر مدیری که در این چند ساله به خوبی کارش را انجام داده وجود ندارد و قطعاً با ثبات شرایط مدیریتی باشگاه و تیم بهتر خواهد شد.
 در خصوص بازگشت کریم باقری هم صحبت‌هایی شده. در این رابطه چه نظری دارید؟
بازگشت کریم باقری خوب است به شرط اینکه شرح وظایف ایشان کاملاً مشخص شود چون در فوتبال حرفه‌ای و فعلی لازم است.
 برد در دربی 104 برای شما به عنوان پیشکسوت همان حس و حال قبلی را داشت؟
 برای من هنوز هم بردن رقیب سنتی حس و حال خیلی خوبی همراه با کری‌خوانی دارد چون این هم بخشی از لذت رقابت با استقلال است که برای تیم رقیب و دوستان هوادار رقیب کری بخوانید. من همان صبح دربی در تلویزیون بودم و در همان برنامه اعلام کردم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر برنده می‌شود در حالی که مهدی امیرآبادی هم به نمایندگی از استقلال آمده بود و گفت امیدوار است بازی خیلی خوبی را شاهد باشیم و هواداران فوتبال از تماشای یک بازی خوب لذت ببرند.
 زمانی که در دقیقه 89 پنالتی برای پرسپولیس گرفته شد نگران از دست رفتن پنالتی نبودید؟
اصلاً استرس نداشتم چون اطمینان داشتم گولسیانی و کنعانی زادگان بهترین پنالتی‌زنان هستند و دیدید کنعانی چقدر راحت با صلابت و برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان گل زد.

جستجو
آرشیو تاریخی