مصاحبه

مدیرعامل فجر: پیروز قربانی اطلاعات کافی نداشت
فجرسپاسی روز شنبه در دربی شیراز مقابل شهرراز به پیروزی رسید اما مصدومیت بازیکن فجر و حواشی مربوط به انتقال او به بیمارستان این مسابقه را تحت تأثیر خود قرار داد.
امیرمحمد منصف، بازیکن فجرسپاسی، در دقیقه۸۸ بازی مصدوم شد اما پس از بازی این خبر منتشر شد که او حدود 40دقیقه منتظر آمبولانس مانده است.
این اتفاق حتی واکنش پیروز قربانی سرمربی فجر را در کنفرانس خبری به دنبال داشت: «متأسفانه شنیدم که از زمان مصدومیتش، ۴۰تا۴۵ دقیقه گذشته بود و یکی از دوستان به من گفت که ۳ دقیقه است که او را از ورزشگاه خارج کردند. یک آمبولانس گفته من دیشب نخوابیدم و یک آمبولانس دیگر گفته که وظیفه من نیست، یک آمبولانس از بیرون آمده و ۵ دقیقه قبل از شروع نشست خبری او را به بیمارستان بردند.»
اما حسن کریمی، مدیرعامل تیم فجر شهیدسپاسی در این باره می‌گوید: «پیروز قربانی نگران حال او بود و بلافاصله پس از بازی جویای احوالش می‌شود و به دلیل اینکه اطلاعات کافی به وی داده نمی‌شود، به اشتباه آن مصاحبه را انجام می‌دهد‌. در این مورد جا دارد بنده از تمام عوامل برای رسیدگی به‌موقع تقدیر و تشکر کنم.»


مهدی ممی‌زاده: ذوب‌آهن برای
کسب سهمیه می‌جنگد
مهدی ممی‌زاده وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان می گوید: «بازی سختی داشتیم، انصافاً فولاد در این فصل با یحیی گل‌محمدی تیم خوبی شده است. ما در نیمه اول اشتباهاتی داشتیم که باعث شد فولاد چند موقعیت به دست بیاورد، ولی در نیمه دوم چند فرصت خوب داشتیم. فولاد با فشار و پرس از جلو قصد داشت بازی خودش را به ما دیکته کند و در مجموع فکر می‌کنم در این بازی مثل همیشه نبودیم. در نهایت بازیکنان فولاد بهتر از موقعیت‌هایشان استفاده کردند و متأسفانه اولین باخت در لیگ امسال را تجربه کردیم.»
او به هدفگذاری تیمش در فصل جدید اشاره می‌کند: «ما امسال تیم خوبی داریم و برابر سه مدعی قهرمانی هم پنج امتیاز گرفتیم. هدف ذوب‌آهن در این فصل رسیدن به سهمیه آسیاست و برای رسیدن به این هدف باید تلاش کنیم و بجنگیم. بازی بعدی ما هم با آلومینیوم اراک است که باید این باخت را در زمین خودمان جبران کنیم. بازی‌های امسال واقعاً سخت است و باید کمترین اشتباه را داشته باشیم تا نتایج خوبی بگیریم. خوشحالم که در این تیم حضور دارم و تلاش می‌کنم تا در این فصل بهترین عملکرد را داشته باشم.»

جستجو
آرشیو تاریخی