صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و هشت - ۱۰ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و هشت - ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۴

یانگ بویز به دنبال خلق شگفتی

بارسلونا فقط پیروزی می‌خواهد

بارسلونا انگیزه زیادی برای بازی خانگی امشب برابر یانگ بویز دارد. این هفته بعد از هفت پیروزی متوالی در لالیگا شکست خوردند و در بازی اول‌شان در لیگ قهرمانان هم 2 بر یک به موناکو باختند. تیم سوییسی هم در نخستین دیدار خود با سه گل مغلوب استون ویلا شد.
بارسا شروع فوق‌العاده‌ای در فصل
2025-2024 داشت اما رکورد صد درصدی این تیم با باخت 4 بر 2 این هفته مقابل اوساسونا از بین رفت. این دومین شکست فصل بعد از باخت مقابل موناکو بود، هرچند در آن بازی اریک گارسیا در نیمه اول اخراج شد. فشار زیادی روی بارسلونا هست که برگردد اما بحران مصدومیت به معنای آن است که تیم چندین بازیکن کلیدی خود را ندارد و هانسی فلیک به خاطر عملکرد خوبش با وجود این مشکلات، شایسته تحسین است.
بارسلونا فصل قبل تا یک چهارم نهایی پیش رفت در حالی که در دو فصل قبل نتوانسته بود از مرحله گروهی عبور کند. بارسلونا از سال 2019 نتوانسته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد و آخرین قهرمانی این تیم به سال 2015 برمی‌گردد که برای باشگاهی در استانداردهای این تیم فاصله خیلی زیادی است. تیم کاتالان هفته آینده در لالیگا بازی سخت و پیچیده‌ای برابر آلاوس دارد اما نمی‌تواند تمرکز خود را از لیگ قهرمانان بردارد. بارسلونا بعد از تعطیلات بازی‌های ملی در یک هفته باید با سویا، بایرن مونیخ و رئال مادرید بازی کند.
یانگ بویز بعد از باخت برابر استون ویلا کار بسیار سختی مقابل بارسلونا دارد. مدافع عنوان قهرمانی سوییس شنبه این هفته با یک گل مغلوب گراس هاپرز شده و با کسب تنها شش امتیاز از هشت بازی در رده یازدهم لیگ سوییس قرار دارد. این تیم فصل قبل هم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود اما در گروه خود سوم شد و به پلی‌آف لیگ اروپا رفت که در مجموع دو بازی 4 بر 2 برابر اسپورتینگ لیسبون شکست خورد. این تیم هرگز به مرحله حذفی لیگ قهرمانان نرسیده و این فصل هم کارش بسیار دشوار است به خصوص اینکه در بازی بعدی خود میزبان اینترمیلان خواهد بود. البته تیم پاتریک رحمان در این فصل در پلی‌آف دو نتیجه خوب مقابل گالاتاسرای گرفته و شاید با توجه به بحران مصدومیت در بارسلونا بتواند از این تیم امتیاز بگیرد.
جستجو
آرشیو تاریخی