خبر

فرهادی زاد: رژیم صهیونیستی
خط قرمزها را رد کرده است
مهین فرهادی‌زاد نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک درباره جنایات فجیع رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان که منجربه شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل و فرماندهان حزب‌الله شد، گفت: «اخبار دیروز دل هر انسان آزادی‌خواهی را به درد آورد. حملات گسترده و بدون حدومرز رژیم غاصب صهیونیستی، ماهیت پلید و غیرانسانی آنها را یک‌بار دیگر به جهانیان ثابت کرد. با این حملات خبر شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان نشان داد رژیم غاصب صهیونیستی از همه خط قرمزها عبور کرده و حدومرزی برای فجایع خود نمی‌شناسد. جامعه ورزش همچون گذشته دوشادوش سایر آحاد جامعه و ملت بزرگ ایران در کنار مردم مظلوم خواهد بود و از آنها حمایت می‌کند. ورزشکاران و قهرمانان ما در همه میادین بارها نشان داده‌اند این رژیم غاصب را به رسمیت نشناخته و از رویارویی با آنها اجتناب می‌کنند.»
 

برنز گلشنی؛ اولین مدال
تیروکمان جوانان
محمدحسین گلشنی کماندار ریکرو، اولین مدال جوانان تیروکمان را در مسابقات قهرمانی آسیا گرفت. کماندار ریکرو ایران، دیروز در دور حذفی قهرمانی آسیای جوانان، رقیب هنگ‌کنگی‌اش را با نتیجه 2 - 6 برد. او در یک هشتم نهایی با نتیجه
7 - یک کماندار ویتنامی را کنار زد و در یک‌چهارم نهایی با نتیجه 5 - 6 با شکست کماندار قزاقستانی به نیمه‌نهایی رسید. گلشنی اما در نیمه‌نهایی از پس کماندار بنگلادشی برنیامد و راهی بازی رده‌بندی شد. کماندار ایرانی در بازی رده‌بندی با شکست 7بر یک رقیب قزاقش با مدال برنز، اولین کماندار جوان مدال‌آور در آسیا شد.


تهران میزبان مسابقات
قوی‌ترین مردان ایران شد
مسابقات همه دسته‌های قوی‌ترین مردان ایران، بجز سنگین‌وزن بزرگسالان، به میزبانی تهران برگزار می‌شود. این مسابقه از دوم تا چهارم آبان به میزبانی سالن شهدای خانی‌آباد بوستان ولایت تهران در دسته‌های منهای۱۱۰ و منهای۹۵ کیلوگرم بزرگسالان، همه دسته‌های جوانان و پیشکسوتان در هفت دسته سنی و وزنی برگزار می‌شود. نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی قوی‌ترین مردان ایران در دسته سنگین‌وزن (به اضافه ۱۱۰) در رده سنی‌ بزرگسالان روزهای ۳۰آبان تا دوم آذر به میزبانی شهر میانه برگزار خواهد شد.
 

 ملی‌پوشان بدمینتون
 اردونشین شدند
اردوی تیم‌های ملی بدمینتون برای اعزام به مسابقات بین‌المللی ترکیه برگزار می‌شود. این تمرینات در کمپ تیم‌های ملی تهران با حضور مبینا ندایی، رومینا تاجیک، پریا اسکندری، فردوس فروغی، فرزین خانجانی، مهران شهبازی، نیما رستم‌پور و علی حیاتی از 7 تا 17 مهرماه پی‌گیری می‌شود. مسابقات بین‌المللی ترکیه از ۱۹ الی ۲۲ مهر ۱۴۰۳ در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی