صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و هفت - ۰۹ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و هفت - ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۲

خبر

خروج وسترلو از بحران با صیادمنش
در رقابت‌های هفته نهم ژوپیرلیگ بلژیک، تیم فوتبال وسترلو که اللهیار صیادمنش را برای دومین بازی پیاپی در ترکیب و خط حمله داشت، مقابل تیم رده هشتمی استانداردلیژ قرار گرفت. یاران صیادمنش که فصل را با چهار پیروزی پیاپی آغاز کردند و نمایش فراتر از انتظاری داشتند، در پنج هفته گذشته ژوپیرلیگ بلژیک از شرایط خوب خود فاصله گرفتند و در سه بازی شکست خوردند و دو مساوی به دست آوردند، در جدال با استانداردلیژ توانستند از بحران خارج شوند و سه امتیاز را بگیرند. تیم وسترلو با دبل ماتیو فریگان به پیروزی دو بر یک در ورزشگاه استانداردلیژ رسید تا 14 امتیازی شود و برحسب تفاضل گل کمتر نسبت به کلوب‌بروژ و شارلروا، در جایگاه چهارم جدول ژوپیرلیگ بلژیک قرار بگیرد. اللهیار صیادمنش که در هشت هفته گذشته ژوپیرلیگ بلژیک سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده بود، حضور کاملی در جریان پیروزی مقابل استانداردلیژ داشت و یکی از بهترین‌های زمین بود که البته سومین کارت زرد فصلش را هم گرفت.


محبی دیر وارد شد، روستوف باخت
شنبه‌شب در یکی از دیدارهای هفته دهم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را در ترکیب نمی‌دید و برای دومین مسابقه پیاپی روی نیمکت داشت، در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیم رده دوازدهمی آکرون تولیاتی رفت. یاران محبی که در دو هفته گذشته لیگ برتر روسیه نمایش ضعیفی با یک باخت و یک تساوی داشتند، در مسابقه خانگی مقابل آکرون تولیاتی هم نتوانستند به این روند ناکامی پایان بدهند و مغلوب شدند.
تیم فوتبال روستوف در این دیدار علی‌رغم حمایت تماشاگرانش با نتیجه دو بر صفر مقابل آکرون تولیاتی شکست خورد تا 12 امتیازی شده و در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر روسیه بماند و فرصت صعود یک‌پله‌ای را از دست بدهد. محمد محبی، مهاجم ایرانی روستوف که فصل گذشته در 22 مسابقه لیگ برتر روسیه 6 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده بود، هفته قبل پس از 6 ماه دوری از میادین برابر دینامو ماخاچ‌قلعه به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت و از دقیقه 56 مقابل آکرون تولیاتی استفاده شد و یک کارت زرد دریافت کرد.


تساوی آویسپا
در حضور ۳۰دقیقه ای زاهدی
تیم‌های فوتبال آویسپا و ساگان توسو در هفته سی‌ودوم رقابت‌های جی‌لیگ ژاپن شنبه شب رودرروی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
شهاب زاهدی مهاجم ایرانی آویسپا این بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه۶۰ به جای «ولینگتون» وارد زمین شد اما موفق نشد گلی برای تیمش به ثمر برساند. با کسب این تساوی آویسپا ۴۰امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول و تیم ساگان‌توسو هم با ۲۵امتیاز در قعر جدول لیگ ژاپن قرار گرفتند.


گزارش رسانه اماراتی
از درخشش ایرانی‌های کلبا
تیم فوتبال اتحادکلبا با گل‌های مهدی قایدی و شهریار مغانلو در خانه خورفکان نخستین پیروزی‌اش در فصل جاری لیگ برتر امارات را جشن گرفت.  روزنامه الخلیج امارات در بخشی از گزارش خود درباره بازی اتحادکلبا مقابل خورفکان با اشاره به نقش بازیکنان ایرانی در این پیروزی نوشت: «اتحادکلبا در هر نیمه این دیدار توسط بازیکنان ایرانی خود یعنی مهدی قایدی و شهریار مغانلو گل زد تا بتواند به نخستین پیروزی‌اش در این فصل لیگ برتر امارات دست یابد. اتحادکلبا با کسب این پیروزی هشت امتیازی شد و تا رده هشتم جدول صعود کرد.»  براساس این گزارش، گل نخست اتحادکلبا در دقیقه 43 روی ضربه ناگهانی مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه به دست آمد. در دقیقه 74 نیز ضربه سر دقیق شهریار مغانلو باعث باز شدن دروازه خورفکان برای دومین بار شد و میزبان را  غافلگیر کرد.


قضاوت داور ایران در لیگ قهرمانان زنان آسیا
مسابقات مرحله دوم لیگ قهرمانان زنان آسیا در گروه A از ۱۲ تا ۱۸مهر درحالی در شهر ووهان چین برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مهسا قربانی از ایران به عنوان داور برای قضاوت انتخاب شده است. همچنین تیم خاتون بم نماینده ایران نیز در گروه  به مصاف تیم‌های ملبورن‌سیتی استرالیا، کالج‌اسکالرز تایلند و کایاایلویلو فیلیپین می‌رود. مسابقات در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و دو تیم برتر هر گروه به همراه دو تیم برتر سوم راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها می‌شوند.

جستجو
آرشیو تاریخی