در حاشیه

قتل بسکتبالیست سوری

ورزش سوریه یکی از ستاره‌های نوظهور خود را در دنیای بسکتبال از دست داد. غیث الشامی، بسکتبالیست سوری و تعدادی از اعضای خانواده او در محل زندگی خود به قتل رسیدند. دیروز، مقامات امنیتی سوریه از پیدا شدن جسد این ورزشکار 17 ساله خبر دادند و اعلام کردند او در یک جنایت فجیع در سوریه به قتل رسیده است و مردم جسد الشامی، مادر و خواهرش را در خانه‌شان در محله اشرفیه در استان حلب پیدا کردند که پس از اصابت چاقو یا یک جسم تیز در چند ناحیه بدن‌شان کشته شده‌اند.

 

شعار نازی‌ها  و جریمه بارسلونا

در پایان بازی موناکو و بارسلونا، تصاویری از بنری متعلق به هواداران بلوگرانا منتشر شد که برای این باشگاه حاشیه‌ درست کرد. روی این بنر، جمله «Flick Heil» درج شده است که به معنای «زنده باد فلیک» است؛ شعاری که مشخصاً از درود نازی‌ها برگرفته شده است. به زبان آوردن این جمله برای آدولف هیتلر در کشور آلمان، می‌تواند فرد خاطی را تا سه سال زندانی کند. در پی این اتفاق، یوفا، باشگاه بارسلونا را به دلیل رفتارهای نژادپرستانه بخش کوچکی از هوادارانش در دیدار مقابل موناکو در رقابت‌های اروپایی جریمه کرد. بر اساس اعلام یوفا، این باشگاه کاتالانی علاوه بر پرداخت جریمه نقدی به مبلغ ۱۰ هزار یورو، از فروش بلیت به هوادارانش برای بازی خارج از خانه بعدی در رقابت‌های اروپایی محروم شده است.

 

آرزوی پسر در مراسم  پدر

مراسم نهمین سالگرد درگذشت هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس، دیروز در روستای کپورچال و بر سر مزار او با حضور مردم و دوستداران این بازیکن برگزار شد. در این مراسم، هانی نوروزی فرزند این بازیکن در صحبتی جالب عنوان کرد: «مردم دعا کنند تا ۲۴ پرسپولیس را بپوشم.»

جستجو
آرشیو تاریخی