حواشی دربی

کنایه آتشین پرسپولیس با پوستر یاغی

بعد از شهرآورد پایتخت، در حالی کری‌خوانی هواداری بین طرفداران دو تیم ادامه دارد که باشگاه پرسپولیس هم در اقدامی غیر منتظره با انتشار یک پوستر جالب برای تیم رقیب کری خواند. تصویر منتشره، باز طراحی پوستر سریال «یاغی» است است که دو سال پیش با کارگردانی محمد کارت پخش شد و ماجرای یک کشتی‌گیر جوان را روایت می‌کرد اما باشگاه پرسپولیس به جای علی شادمان، سعید مهری را که با گرفتن یک پنالتی در دیدار با استقلال، اثرگذارترین بازیکن تیمش بود و توانست برابر تیم سابق عملکرد درخشانی ارائه کند، به‌عنوان شخصیت یاغی معرفی کرده و نوشته: «کار تهیه‌کننده، کارگردان و ستارگان این فصل پرسپولیس تازه شروع شده است... .»

 

کامنت سهرابیان پایِ پست مهری

سعید مهری، بعد از بازی دربی، پستی کنایه‌آمیز در صفحه‌اش گذاشت و نوشت: «هر چه تبر زدی مرا، زخم نشد، جوانه شد. خدایا عظمتت رو شکر.» در این میان، آرمین سهرابیان هم که به خاطر مشکلات مربوط به سقف قرارداد از لیست آبی‌ها خارج شده صحبت‌های مهری را تأیید کرد و در کامنتی برای او، استیکر درست بودن حرف‌های او را گذاشت. موضوعی که بازتاب زیادی داشت و جالب توجه بود.

 

هوادار متعصب استقلال به خاک سپرده شد

در پی برگزاری دیدار حساس استقلال و پرسپولیس، خبر درگذشت صفر عابدینی، هوادار متعصب و پروپا قرص باشگاه استقلال، جامعه فوتبال را در شوک و اندوه فرو برد. مرحوم عابدینی که برای تماشای دربی به ورزشگاه امام‌خمینی(ره) اراک آمده بود، در نیمه‌اول این مسابقه دچار حمله قلبی شد و با وجود انتقالش به بیمارستان جان خود را از دست داد. پیکر این هوادار پرشور، صبح دیروز در اهواز با حضور خانواده، بستگان و جمعی از هواداران فوتبال تشییع و به خاک سپرده شد. در مراسم خاکسپاری، پرچم باشگاه استقلال به نشانه احترام و ارادت، در کنار عکس او روی آرامگاهش قرار گرفت. روحش شاد.

 

تعجب اندونگ از دیدن میلاد محمدی

دربی 104 می‌توانست اولین تقابل برادران دوقلوی محمدی در تقابل سرخابی‌ها باشد ولی این اتفاق به‌علت محرومیت مهرداد محمدی رخ نداد؛ اما این دربی صحنه جالبی داشت. دیدیر اندونگ، بازیکن خارجی استقلال که تازه به این تیم اضافه شده، در همان ابتدای بازی با دیدن میلاد محمدی، مدافع پرسپولیس تعجب کرد و او را با مهرداد اشتباه گرفت. میلاد نیز در ادامه به جایگاه ویژه اشاره کرد و گفت: «مهرداد آنجاست. من میلادم.»

جستجو
آرشیو تاریخی