خبر و مصاحبه

عباس‌زاده از نساجی جدا شد
در روزهای گذشته شایعات متفاوتی در مورد فسخ قرارداد محمد عباس‌زاده شنیده می‌شد، اما حالا «ورزش سه» به سند فسخ قرارداد عباس‌زاده دست پیدا کرده است؛ نامه‌ای به تاریخ ۲۸ شهریور ماه و دو روز پیش از دیدار نساجی مقابل استقلال. ااخبار پیرامون کنار گذاشته شدن عباس‌زاده از تمرینات پیش فصل آغاز شد و در ادامه از گوشه و کنار خبر اصطکاک بین ساکت الهامی و کاپیتان تیمش شنیده می‌شد تا اینکه در کنفرانس بعد از بازی استقلال الهامی به طور مفصل دلایل کنار گذاشتن عباس‌زاده را توضیح داد و نتیجه را به کمیته انضباطی باشگاه محول کرد. باشگاه نساجی اما هیچ واکنشی در مورد فسخ قرارداد یا نتیجه کمیته انضباطی این بازیکن منتشر نکرد.علی خطیر مدیرعامل باشگاه شمالی عدم رعایت قوانین حرفه‌ای فی‌مابین را به عنوان دلیل اصلی فسخ قرارداد اعلام کرده و قرارداد این بازیکن را یکطرفه فسخ کرده است. باید دید حالا واکنش عباس‌زاده به این اتفاقات چه خواهد بود.


اولین اظهارات سرمربی خیبر خرم آباد
هیچ‌کس نمی‌تواند به ما ضربه بزند
 «مارکو اورلیو» سرمربی خیبر در نخستین اظهاراتش بعد از معرفی به عنوان سرمربی جدید این تیم می‌گوید: «خیلی به خودم افتخار می‌کنم که این دعوت را داشتم و پذیرفتم. در اولین بازی در خرم‌آباد احساس کردم که در خانه خودم هستم. خیلی زود با خانواده خیبر آشنا شدم و رابطه ما خیلی واضح و دوستانه است. خیلی به شکل قوی اعتقاد دارم که می‌توانیم به اهداف خودمان برسیم. از آقای مهاجری و عماد و دیگر اعضای کادر فنی که از لیگ یک تا لیگ برتر در کنار تیم بودند، تشکر می‌کنم. با همدیگر حرکت کنیم هیچ‌کس نمی‌تواند به ما ضربه بزند. ما قدرت و توانایی آن را داریم که به اهدافمان برسیم.» مارکو اورلیو مربی سابق العین امارات و فصل گذشته استقلال خوزستان مردادماه امسال با نظر «رضا مهاجری» به کادر فنی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد اضافه شد. در رده ملی نیز «اورلیو» به‌عنوان مربی در تیم ملی زیر ۱۹ سال ایران و تیم ملی کویت فعالیت کرده است.

 
لژیونر جدید در لیگ عمان
 باشگاه صحم عمان از عقد قرارداد رسمی با مهدی حنفی خبر داد. این باشگاه عمانی اعلام کرد که حنفی به صورت بازیکن آزاد راهی تیم شده است و او را رسماً به هوادارانش معرفی کرد. سایت رسمی باشگاه صحم عمان با منتشرکردن ویدیویی از مهارت‌های این بازیکن ایرانی برایش آرزوی موفقیت کرد. مهدی حنفی در صنعت نفت آبادان بازی می‌کرد و بعد از اینکه با این باشگاه برای ادامه همکاری به توافق نرسید تصمیم گرفت راهی لیگ عمان شود. او دومین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ عمان است. پیش از این هادی دریس، بازیکن نفت امیدیه که سابقه حضور در تیم‌ امید و جوانان ایران را هم در کارنامه داشت، راهی تیم الشیبه شد.

جستجو
آرشیو تاریخی