قبل از بازی با پرسپولیس

ورزشگاه قایقران آماده می‌شود

هفته گذشته جلسه مشترک احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان با مسئولان فدراسیون فوتبال، مدیران کل استانی، رؤسای هیأت‌های فوتبال و مدیران ورزشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال با عنوان جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌ها برگزار شد. در این نشست مشکلات ورزشگاه‌های تیم‌های حاضر در لیگ برتر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر ورزش و جوانان نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه این مشکلات زیبنده ورزش ایران و بویژه فوتبال کشور نیست تأکید کرد که تیم‌های لیگ برتری و ادارات کل استان‌ها هرچه سریعتر به رفع نواقص عنوان شده بپردازند.
یکی از ورزشگاه‌هایی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت ورزشگاه تختی انزلی بود که مشکلاتی از قبیل نور، VAR، سکوها و اسکوربورد برای این ورزشگاه درنظر گرفته شده بود. جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان درباره روند آماده‌سازی ورزشگاه انزلی می‌گوید: «با تلاشی که در این مدت صورت گرفت توانستیم شماره‌گذاری صندلی‌ها، جمع‌آوری فضاهای کارگاهی، فاز اول ارتقای نور، جانمایی جدید اتاق داوران و تغییر ورودی اتوبوس‌ها به ورزشگاه را انجام دهیم. بحث بهسازی زمین چمن ورزشگاه نیز تا حدود زیادی انجام شده و تلاش می‌کنیم تا بازی ملوان و پرسپولیس این زمین آماده بازی باشد.»

جستجو
آرشیو تاریخی