شهریاری اعلام کرد مثل کوه پشت نکونام است

فریبا: استقلال محکوم به برد نیست

فائزه زمانی
روزنامه‌نگار

 
بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال که سابقه گلزنی در دربی را هم داشته است، بعد از دعوت کادرفنی برای حضور در آخرین تمرینات آبی‌پوشان، شرایط استقلال را در آستانه دربی خوب می‌داند و معتقد است بعد از حواشی اخیر، با اعلام آتش‌بس در اردوی استقلال جای نگرانی وجود ندارد و شهریاری مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس هم اعلام کرده است که مثل کوه پشت نکونام ایستاده و از او حمایت می‌کند.
با توجه به حضورتان در آخرین تمرین استقلال، شرایط تیم را در آستانه دربی چطور می‌بینید؟
خوشبختانه حواشی که در روزهای اخیر به وجود آمده بود با درایت شهریاری رفع و رجوع شده است. به دعوت کادرفنی سر تمرین استقلال رفتیم، خوشبختانه جو تیم خوب بود و حتی شهریاری آخر تمرین به بازیکنان و کادرفنی سر زد. او اذعان کرد که مصاحبه‌ها و حواشی اخیر در زمان بدی رخ داده و اشتباه بوده است، همچنین اعلام کرد که مثل کوه پشت جواد نکونام ایستاده است. خوشبختانه وضعیت تیم قبل از دربی خوب است و بازیکنان همگی سرحال بودند. بخشیدن محرومیت محمدی و اضافه شدن او به تیم هم خبر خوبی بود و قطعاً می‌تواند به تیم کمک زیادی کند.
شرایط کاکوتا و بلانکو با توجه به مصدومیت اخیرشان چگونه بود؟
 کاکوتا و بلانکو به خوبی تمرین می‌کردند و فکر می‌کنم اگر کادرفنی نیاز داشته باشد می‌تواند از آنها استفاده کند.
با توجه به نارضایتی هواداران به نظر می‌رسد نکونام محکوم به برد در این بازی است.
نکونام محکوم به برد نیست. او پارسال تیم را تا آستانه قهرمانی پیش برد و فقط با اختلاف 1 امتیاز و به‌خاطر اشتباه داوری جام را از دست داد. نکونام امسال نفرات بهتری به تیم اضافه کرده و همه جای دنیا طبیعی است که هفته‌های اول نتیجه‌ای که باید گرفته نشود. تازه از هفته‌های پنجم و ششم است که تیم‌ها سرحال شده و با شرایط فصل جدید اخت می‌شوند. حالا هم اتفاقی نیفتاده و باید به نکونام زمان بدهیم.
امشب شاهد بازی پرگلی خواهیم بود؟
قطعاً دو تیم امروز به دنبال بازی هجومی هستند و تمام توان‌شان را برای به کارگیری عوامل هجومی انجام خواهند داد تا به گل برسند. فقط امیدوارم قبل از هر چیز بازی بدون حاشیه باشد و همه چیز به خوبی و خوشی و بدون درگیری پیش برود.
انتخاب برادران حیدری با توجه به اختلافی که با نکونام دارند، چقدر می‌تواند جای نگرانی برای استقلال باقی بگذارد؟
بالاخره باید از داوران ایرانی استفاده کنیم و با توجه به پتانسیل موجود، دیگر مثل سابق نیست که از خارج داور بیاوریم. در رابطه با برادران حیدری باید بگویم که با اتمام فصل قبل در تمامی رسانه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مشخص شد که در 3،2 بازی ما اشتباه داشته‌اند. بالاخره داوران هم بالاخره انسان هستند و مطمئنم که امشب با حضور VAR همه چیز بهتر پیش می‌رود و خطاهای کمتری صورت خواهد گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی