خبر و مصاحبه

تمدید قرارداد با درخشش گندوز
بیرو در تبریز دو سال می‌ماند
باشگاه تراکتور در تابستان نقل و انتقالات توانست سه بازیکن شاخص پرسپولیس را به خدمت بگیرد و در این بین با دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی قرارداد دوساله امضا کرد اما با توجه به اینکه قوانین سازمان لیگ اجازه نمی‌داد بازیکنان بالای ۳۰ سال قرارداد بیشتر از یک‌سال امضا کنند، علیرضا بیرانوند با قرارداد یکساله راهی تبریز شد. بعد از اصلاح این قانون و صدور مجوز جهت عقد قرارداد بلندمدت برای بازیکنان زیر ۳۵ سال، باشگاه تراکتور پیشنهاد تمدید قرارداد دوساله به بیرو داد. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ابتدا به این امید که فصل بعد می‌تواند به پرسپولیس برگردد، این پیشنهاد محمدرضا زنوزی را رد کرد اما درخشش الکسیس گندوز در ترکیب پرسپولیس و همچنین قرارداد سه‌ساله او با این باشگاه باعث شد بیرو تصمیم بگیرد قرارداد جدیدی را با تبریزی‌ها امضا کند. بیرو برای دو فصل دیگر قراردادش را با تراکتور تمدید کرده اما اینکه او پایبند به این قرارداد باشد یا نه را زمان نشان خواهد داد. او به‌همراه ترابی و اسماعیلی‌فر بسیار مصمم هستند که این فصل را با جام به پایان برسانند و سعی دارند این ‌انگیزه را نیز به همبازیان خود در تراکتور انتقال دهند.

نقی‌زاده: نمی‌دانم چرا هواداران خیبر را محروم کردند
علیرضا نقی‌‌زاده هافبک تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد درباره شکست خانگی تیمش مقابل تراکتور می‌گوید: «ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و تراکتور در بخش مهمی از لحظات بازی تحت تأثیر بازی خیبر قرار گرفت. حتی بازیکنان و سرمربی تراکتور هم بعد از بازی از تیم ما تعریف و تمجید کردند.» او با اشاره به محرومیت هواداران تیمش در این بازی این‌طور می‌گوید: «محرومیت هواداران ما برابر تراکتور اتفاق عجیبی بود و هنوز دلیلش را نمی‌دانیم. هواداران ما در بازی‌های گذشته کاری انجام ندادند که محروم شوند و اگر آنها در این بازی حضور داشتند قطعاً نتیجه بهتری می‌گرفتیم.» نقی‌زاده دربی تهران را این‌طور پیش‌بینی می‌کند: «من شانس برد پرسپولیس را کمی بیشتر می‌دانم. بازیکنان این تیم چند سال است که در کنار هم هستند و از همه مهم‌تر اینکه پرسپولیس درون خود حاشیه‌ای ندارد.»

 
اعرابی: مورایس ثبات
فنی و شخصیتی ندارد
علی‌اصغر اعرابی وینگر تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره پیروزی تیمش مقابل هوادار می‌گوید: «این بازی به دلیل شرایط نامناسب زمین چمن ورزشگاه دستگردی، بازی چندان خوبی نبود، ولی خدا را شکر که سه امتیاز مهم در بیرون از خانه گرفتیم. هوادار با پنج دفاع و سه هافبک بیشتر قصد داشت دفاع کند. البته آنها هم چند موقعیت خوب روی دروازه ما داشتند.» او با انتقاد از ژوزه مورایس سرمربی سپاهان درباره دوران حضورش در این تیم می‌گوید: «دوست ندارم از بازیکنان سپاهان اسم ببرم تا مشکلی برای آنها درست شود، فکر می‌کنم مورایس ثبات فنی و شخصیتی ندارد و حتی در این سال‌ها که در سپاهان بوده، ترکیب ثابتی هم نداشته است.» بعد از این مصاحبه، باشگاه سپاهان رسماً از این بازیکن شکایت کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی