خط و نشان مهاجم آبی‌های جنوب برای قوی سپید

تیوی بیفوما در خصوص تساوی استقلال خوزستان برابر چادرملو اردکان در هفته پنجم اینطور حرف می‌زند: «ما از قبل این حریف را آنالیز کردیم و می‌دانستیم چادرملو تیمی دونده و جنگنده است. در نیمه اول بر بازی مسلط بودیم و می‌دانستیم حریف در کدام منطقه زمین ضعف دارد اما متأسفانه در ۴۵ دقیقه دوم گل خوردیم و نتوانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و من شک ندارم در دیدار بعدی می‌توانیم برنده شویم و دل هواداران را شاد کنیم.»
او در مورد کیفیت لیگ ایران معتقد است: «خوشحالم که به لیگ برتر فوتبال ایران آمدم چون لیگ پویایی دارد و پر از بازیکنان خوب و باکیفیت است و همه تیم‌های لیگ برتری به دنبال این هستند که بتوانند برای تیم‌شان موفقیت کسب کنند. امیدوارم من هم بتوانم با عملکردم هواداران را خوشحال کنم چون خوشحالی طرفداران باعث می‌شود هر روز تلاش‌های بیشتری انجام دهم.»
این بازیکن خارجی استقلال خوزستان درباره کار کردن با میودراگ بوژوویچ سرمربی این تیم، حرف‌هایی دارد: «خوشبختانه مدیران باشگاه سرمربی‌ای آوردند که سختگیر است و دلسوزانه برای موفقیت تیم تلاش می‌کند. شک ندارم در آینده تیم با حضور بوژوویچ طوری بازی می‌کند که همه تیم‌ها از اسم ما بترسند. امیدوارم این سرمربی مونته‌نگرویی در استقلال خوزستان بماند چون سیستم بازی او این است که بازیکنان باید جنگنده باشند.»
بازیکن استقلال خوزستان در مورد بازی آینده این تیم برابر ملوان انزلی می‌گوید: «در این چند هفته‌ای که گذشت، شاهد بودیم که ملوان تیمی بسیار خوب و قوی بوده و همیشه به دنبال این است که بتواند حریف‌های خود را به چالش بکشاند اما ما هم استقلال خوزستان هستیم و به دنبال ۳ امتیاز خارج از خانه‌ایم چراکه در بازی قبل نتوانستیم امتیازات لازم را بگیریم.»

جستجو
آرشیو تاریخی