قرعه‌کشی لیگ برتر بسکتبال بدون حاشیه نبود

کار به تهدید کشید

پریسا غفاری/ حاشیه‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال، این بار از جلسه قرعه‌کشی شروع شد، با تهدید تیم کاله به کناره‌گیری. ظاهراً سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال به کاله اولتیماتوم داده و بازسازی کفپوش سالن پیامبر اعظم (ص) را شرط حضور این تیم در لیگ برتر گذاشته، اما کاله‌ای‌ها اصرار بر برگزاری بازی‌ها در این سالن با همان شرایط را دارند و نمایندگان باشگاه کاله مازندران با شرط سازمان لیگ، در جلسه قرعه‌کشی تهدید به کناره‌گیری از رقابت‌ها را مطرح کردند. محمودرضا امین‌الهی، رئیس هیأت بسکتبال مازندران این موضوع را دقیقاً در قرعه‌کشی لیگ مطرح کرد. سعید داورپناه کاپیتان تیم قهرمان فصل قبل لیگ برتر (طبیعت) که همراه ارسلان کاظمی بازیکن شهرداری گرگان در حال قرعه‌کشی بودند، با این اتفاق به شوخی گفت: «سریع‌تر قرعه‌کشی را انجام دهیم تا تیم‌ها کناره‌گیری نکرده‌اند.»
امیرحسین واحدپور دبیر سازمان لیگ هم با گلایه از رفتار باشگاه‌ها به نمایندگان کاله تأکید کرد: «آیا مقصر این رفتار باشگاه‌ها ما هستیم؟ مشکل باشگاه کاله نیست. مشکل مدیریت تربیت بدنی آن استان است. پارسال چند بار نامه دادیم تا این سالن را درست کنند.»
میثم علیپور رئیس سازمان لیگ به خاطر ناراحتی نمایندگان کاله تأکید کرد: «موضوع در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ایراد دارد. مشکل از باشگاه کاله نیست. متأسفانه دومین باری است که اداره کل استان مازندران این کار را انجام می‌دهد. ما خیلی جدی پیگیری می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم اداره کل، باشگاه‌های ما را به چالش بکشد. آنها به جای کمک به کاله در حال سنگ‌اندازی هستند. این مشکل برای آورتای ساری هم پیش آمد.»
جستجو
آرشیو تاریخی