صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و دو - ۰۳ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و دو - ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۸

در حاشیه

آتش زدن زمین پارتیزان

رسانه‌های صربستانی گزارش دادند که گروهی از افراد ناشناس زمین فوتبال تیم پارتیزان بلگراد را پیش از دیدار هفته نهم لیگ برتر صربستان برابر کرونا زوزدا به آتش کشیدند. بر اساس این گزارش، افراد ناشناس وارد ورزشگاه پارتیزان شدند و سپس با استفاده از مایع قابل اشتعال زمین را به آتش کشیدند.
 آنها همچنین شیشه‌های شکسته را در سراسر زمین پراکنده کردند. نمایندگان باشگاه پارتیزان تمام اطلاعات لازم را در اختیار پلیس قرار دادند و در حال حاضر کار برای بازسازی این زمین در حال انجام است. دیدار تیم‌های پارتیزان و کرونا زوزدا قرار است امشب برگزار شود.

 

درگیری هالند با آرتتا و ژسوس

در پایان بازی منچسترسیتی و آرسنال که با تساوی 2-2 خاتمه یافت، درگیری لفظی شدید میان ارلینگ هالند ستاره نروژی سیتیزن‌ها با میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها و گابریل ژسوس ستاره آرسنال رخ داد. هالند هنگام دست دادن با آرتتا، با لحنی تند به او گفت: «سرتو بنداز پایین.»
این جمله باعث ایجاد تنش شد و به درگیری لفظی میان این دو بازیکن و کادر فنی دو تیم انجامید اما هالند با زدن ضربه آرامی به پشت آرتتا، این جمله را تکرار کرد: «سرتو بنداز پایین‌ها؟ سرتو بنداز پایین.»
پس از این اتفاق، گابریل ژسوس، نیز وارد بحث شد و به هالند گفت که چرا این حرف را زده است. هالند در پاسخ به ژسوس با لحنی بسیار تند و زشت واکنش نشان داد و ضمن پس گرفتن حرف‌هایی که به آرتتا زده، او را دلقک خطاب کرد: «چی می‌گی؟... درباره چه چیزی صحبت می‌کنی؟ من صحبتی نکردم، دلقک لعنتی. درباره چه چیزی صحبت می‌کنی؟ برو گمشو دلقک لعنتی!»
در ادامه، هالند ژسوس را پس زد و جک گریلیش برای جدا کردن‌شان وارد عمل شد. در همین حین، آرتتا، بن وایت و ژسوس را از صحنه دور کرد تا به سمت هواداران آرسنال برود. این اتفاق در شرایطی رخ داد که هالند که پیش‌تر صدمین گل خود را برای سیتی به ثمر رسانده بود، پس از گل تساوی جان استونز در دقیقه ۹۸ با پرتاب کردن توپ به سر گابریل ماگالاش، جنجال‌آفرین شده بود.

جستجو
آرشیو تاریخی