صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و دو - ۰۳ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و دو - ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۸

دیوانگی محض بوکسور روس ؛ کشتی با خرس قهوه‌ای

ارسلان بیک محموداف ستاره 35 ساله بوکس جهان که ملیتی روس دارد و در تمامی 21 فایت خود، 19 بار برنده شده و در 18 مرتبه آن، رقبای خود را ناک‌اوت کرده است، به تازگی یک چالش بسیار عجیب را تجربه کرده و ویدئو را با دنبال‌کنندگانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. این بوکسور سنگین وزن که خودش را برای مسابقه ماه آینده خود آماده می‌کند، در روند آماده‌سازی خود به جنگل‌های کانادا رفته و با یک خرس قهوه‌ای، کشتی گرفته است!
او در ماه آگوست، یک فایت سخت با گیدو ویانلو داشت که در آن به سختی شکست خورد و پس از پنج سال در رینگ برای دومین بار در زندگی‌اش باخت که بسیار این موضوع مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت ولی او که می‌خواهد با نمایش فرم جدید خود این شکست را فراموش کند، به سختی تمرین می‌کند.
سرشاخ شدن او با خرس قهوه‌ای در جنگل‌های کوهستانی کانادا، اگر چه به عقیده برخی می‌تواند یک جدال با یک خرس تربیت شده باشد و او خوی وحشی‎‌گرایانه خودش را نداشته باشد اما واقعیت این است که خرس‌های این زیست بوم، حداقل 500 کیلوگرم وزن دارند و قد آنها دو متر و 30 سانتی‌متر تخمین زده می‌شود که همین موضوع نشان می‌دهد درگیر شدن با یک خرس در چنین شرایطی یک امر محال است. با این حال، ارسلان بیک، در جریان این نبرد موفق ‌شد خودش را به پشت این خرس برساند و به نوعی بدن چابک و ورزیده خودش را به نمایش بگذارد.
برادر او که مربی‌اش محسوب می‌شود، درباره این نبرد گفت: «برادرم عقیده دارد که ما انسان‌ها باید به روزهای اولیه خود برگردیم و در جنگل به سادگی می‌توان غریزه خود را احیا کرد. او مدتی است که در کوهستان حضور دارد و حتی با شکارچیان جنگلی تمرین می‌کند و برایش فرقی ندارد که طرف مقابلش یک حیوان وحشی است یا چیز دیگر. او یک بار به اوج رسیده و حالا شکستش باعث شده تا خودش را برای بالا بردن وضعیت بدنی‌اش آماده کند. من خودم در جریان نبرد امروزش نبودم و صبح به من زنگ زد و گفت که در تمرین منتظر من نباش، من با یک خرس کشتی گرفتم که حقیقتاً تا قبل از تماشای کلیپش باور نمی‌کردم.»
جستجو
آرشیو تاریخی