اردوگاه آبی

استقلال با 50 درصد تماشاگر
در دربی
سکوهای دربی50-50 تقسیم می‌شود. در حالی که استقلال در دربی صد و چهارم میزبان است و طبق قانون 90 به 10، باید تعداد بلیت‌های بیشتری به هواداران آبی اختصاص پیدا کند، طبق شنیده‌ها قرار است جایگاه‌ها به صورت 50-50 بین هواداران دو تیم تقسیم شود. طبق تصمیم مسئولان سازمان لیگ دربی پایتخت دو روز دیگر به میزبانی ورزشگاه امام خمینی(ره)  اراک برگزار خواهد شد. تیم استقلال در شرایطی که با تساوی مقابل نساجی در رده هشتم جدول قرار دارد پا به این بازی خواهد گذاشت، تیم حریف هم که با 8 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، در شرایطی بهتر به استقبال دربی خواهد آمد.
 

وعده پاداش در صورت
برد پرسپولیس
باشگاه استقلال پاداشی خوب برای برد در دربی در نظر گرفته است. در آستانه دربی حساس پایتخت دوباره بمب حواشی وسط باشگاه استقلال فرود آمده است و اختلافات بین جواد نکونام و مدیرعامل استقلال بالا گرفته اما با این حال مسئولان باشگاه از وعده و وعید پاداش برد در دربی غافل نشده‌اند و اینطور که شنیده می‌شود مدیران استقلال به آبی‌پوشان وعده داده‌اند که در صورت پیروزی مقابل سرخپوشان پاداشی خوب دریافت خواهند کرد. در شرایطی که استقلالی‌ها 2 روز مانده به این تقابل مهم با حواشی دست و پنجه نرم می‌کنند حالا این موضوع می‌تواند اقدامی مثبت در جهت افزایش روحیه بازیکنان باشد.
 

ورود بانوان در ابهام
طبق شنیده‌ها بانوان باید از خانه دربی را تماشا کنند. در شرایطی که صد و چهارمین دربی پایتخت به میزبانی ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود، طبق شنیده‌ها حضور زنان تماشاگر در این بازی قطعی نیست و به نظر می‌رسد بانوان باید از خانه دربی را دنبال کنند. از آنجایی که این ورزشگاه ظرفیت لازم برای چنین بازی حساسی را ندارد، طبق شنیده‌ها قرار است در اراک 8000 بلیت به فروش برسد که 4000 تا سهم استقلالی‌ها و 4000 بلیت هم سهم هواداران سرخپوشان خواهد بود. باید دید تصمیم مسئولان سازمان لیگ در 48 ساعت باقی مانده تا شروع بازی تغییر خواهد کرد یا نه.
 

تلاش سازمان لیگ
برای میزبانی استقلال در تختی
این روزها بحث میزبانی تیم استقلال از النصر عربستان در استادیوم تختی مطرح شده است. در شرایطی که آبی‌پوشان اول آبان باید در چهارچوب لیگ نخبگان آسیا از تیم عربستانی میزبانی کنند، حالا طبق شنیده‌ها دو تیم باید در ورزشگاه تختی به مصاف هم بروند.  البته که مسئولان سازمان لیگ در تلاش هستند تا با آماده‌سازی ورزشگاه تختی، استقلال در بازی‌های جاری لیگ برتر هم در این ورزشگاه میزبان حریفانش باشد. هر چند بحث آماده‌سازی استادیوم تختی داغ است اما بعید به نظر می‌رسد که این ورزشگاه تا اول آبان آماده شود و احتمالاً استقلالی‌ها باید در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد از النصر عربستان میزبانی کنند.
 

بازگشت هاشمی نسب
منتفی است؟
در شرایطی که بحث نکونام و مدیران استقلال دوباره بالا گرفته است، به نظر می‌رسد پرونده بازگشت هاشمی نسب به استقلال فعلاً بسته شده است. بعد از اینکه چند روزی در باشگاه استقلال آتش بس اعلام شده بود دوباره حواشی جدیدی به وجود آمده و اختلافات جدیدی بین سرمربی و مسئولان باشگاه پیش آمده است که حالا به نظر می‌رسد بازگشت هاشمی نسب به نیمکت استقلال هم منتفی است.  هاشمی نسب فصل قبل در کنار نکونام روی نیمکت آبی‌پوشان حضور داشت اما بنا بر یکسری اختلافات از جمع آنها جدا شد، در حالی که صحبت‌هایی مطرح شده بود که هاشمی نسب دوباره به کادرفنی استقلال اضافه شود اما حالا باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده وضعیت نکونام چه شده و آیا در تیم ماندنی می‌شود یا با یک خداحافظی هواداران استقلال را خوشحال می‌کند.
 

استقلال - هوادار در ورزشگاه
شهر قدس
دیدار تیم‌های استقلال و هوادار تهران در ورزشگاه شهر قدس برگزار خواهد شد.
این تقابل از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر بوده و با توجه به اینکه در همان روز پرسپولیس در ورزشگاه تختی میزبان چادرملوی یزد است، سازمان لیگ قصد دارد دیدار آبی‌پوشان را در شهر قدس برگزار کند تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید. این بازی 14مهر برگزار خواهد شد و باید دید در زمان باقی مانده مسئولان سازمان لیگ تصمیم جدیدی می‌گیرند یا نه.
 

جستجو
آرشیو تاریخی