نامه رسمی سمیعی به بهاروند

اخراج چشمی را پاک کنید

صبح دیروز مدیرعامل باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ اعتراض رسمی این باشگاه را به اخراج روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال در جریان دیدار نساجی – استقلال اعلام کرد. در متن این نامه آمده است: پیرو بازی باشگاه استقلال مقابل نساجی مازندران مراتب اعتراض باشگاه استقلال به اخراج بدون مبنای روزبه چشمی را به آن مقام محترم می‌رساند.
فرشید سمیعی در ادامه خطاب به رئیس سازمان لیگ آورده است: برخلاف نظر تمامی کارشناسان فوتبالی در دقیقه 100 بازی، داور بازی بازیکن استقلال را از زمین اخراج نمود که بنا بر اظهارنظر کارشناسان داوری حاضر در لیگ برتر این اقدام داور اشتباه بوده و نتایج غیر قابل جبرانی برای باشگاه استقلال و بازیکن رقم زده است.
وی با بیان این مطلب در ادامه توضیح داد: وفق به بند 2 ماده 13 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، اصلاح اشتباهات آشکار داور در تصمیمات انضباطی از جمله صلاحیت‌های کمیته محترم انضباطی است لذا با توجه به آنکه اقدام اشتباه داور منجر به محرومیت روزبه چشمی از بازی حساس بعدی تیم فوتبال استقلال مقابل باشگاه پرسپولیس و نظر بر آنکه وفق مقررات آثار انضباطی تصمیم داور در زمین مسابقه قابل اصلاح توسط کمیته انضباطی است و با عنایت به بند 2 ماده 90 مقررات انضباطی ضمن رعایت موعد مقرر در ماده مذکور لذا از آن مقام محترم صدور رأی عادلانه و شایسته مبنی بر حذف اثر انضباطی تصمیم داور و عدم محرومیت روزبه چشمی در بازی بعدی تیم استقلال مقابل پرسپولیس مستدعی می‌باشد. حالا باید دید مسئولان کمیته انضباطی با بخشش چشمی موافقت خواهند کرد یا خیر؟! طبق قانون بازگشت کارت در فوتبال ایران ممکن نیست اما باشگاه استقلال تلاش کرده اتفاقات دیگری را
رقم بزند.
جستجو
آرشیو تاریخی